עם מומחיות של מעל 15 שנים בניהול קמפיינים, פיתוח אוטומציות, בניית מסעות לקוח וליווי מערכי מכירות, נוודא שהעסק שלכם נהנה מזרימה יציבה של לקוחות משלמים (ולא רק לידים).
אם הגעתם לדף הזה, ככל הנראה הביזנס שלכם כבר מביא לקוחות, או לכל הפחות "מתעניינים", מהדיגיטל.
ולמרות שאנחנו חיים בעידן שבו הכל מדיד ושהסוכנות או הקמפיינר מציגים לכם בדוחות את עלויות הליד, ה-ROAS ושיעורי ההמרה…(ואנחנו מקווים מאוד שהם מציגים לכם דוחות) אתם עדיין לא יודעים להגיד מה בדיוק לא עובד.
והאמת? שזה סופר לגיטימי.
כי רוב סוכנויות הפרסום, מלכתחילה, לא בנויות ע"מ לייצר לכם אימפקט אמיתי ברווחיות של העסק.
רוב הסוכנויות מתמחות בשלב מסוים במסע הלקוח: גיוס הלידים.
אז הן יודעות להרים קמפיינים, להביא תנועה לאתר, ליצור המרות. עד כאן מעולה!
מה רמת הבשלות של הליד וההבנה שלו את המוצר/שירות לקראת שיחת המכירה?
מה לגבי תהליכי אוטומציה, אחרי שהליד נכנס ל-CRM?
האם לאחר הרכישה, יש הלימה בין הציפיות והתוצאות שהובטחו לו לבין מה שקיבל?
האם הוא ממשיך לקנות שוב ושוב והופך ללקוח נאמן ומפרגן?
על זה, לרוב הסוכנויות אין מענה.
וזה בסדר… כי מבחינתם, הם עמדו במטרה: הם הביאו את הליד.
כי שיווק שמזניק את העסק קדימה חייב לתפוס את כל המסע,
הוא לא נגמר בשלב גיוס הליד (ולמען האמת, לא נגמר לעולם).
במילים אחרות, שיווק טוב צריך לעבוד
הגדרת יעדים עסקיים ברורים ומדידים
יצירת משפך שיווקי עם מסרים מדוייקים
גיוס הליד
ברקע תמיד פועלות אוטומציות
מעמד מכירה שמוביל לרכישה ויוצר תיאום ציפיות
סנכרון בין מחלקת השיווק למחלקת המכירות
תהליך אפטר סייל שמוודא שביעות רצון מהמוצר/שירות
לקוח נאמן וחוזר
גדילה משמעותית ומתמשכת בשורה התחתונה (הרווח שלך בכיס)
כי בשיטה שלנו הרווחיות האמיתית של עסקים, היא בלקוחות החוזרים, הקבועים והנאמנים
(Relationship Marketing) ואת זה – אפשר לחלוטין לעשות עם שיווק נכון.
כי בשיטה שלנו הרווחיות האמיתית של עסקים, היא בלקוחות החוזרים, הקבועים והנאמנים (Relationship Marketing) ואת זה – אפשר לחלוטין לעשות עם שיווק נכון.
אם התשובה היא "לא" או "לא בטוח", זה לגיטימי לגמרי. אבל כל עוד זאת המציאות,
כנראה שיהיה פער גדול בין הפוטנציאל העסקי שלכם, לבין התוצאות בשטח.
במהלכם ראינו מקרוב את שני צידי המטבע:
עסקים שמתקשים ודורכים במקום בגלל שיווק לא מדויק שמביא להם לידים, הקלקות והמרות – אבל לא תוצאות
ועסקים אחרים שפורחים פתאום כשהם מפסיקים לספור KPI's חסרי משמעות אמיתית ועוברים למדוד רווחים!
*הפער בין ה-2 הוא לא להגדיל תקציבי שיווק או לאמץ טרנד כזה או אחר, אלא, כמו שהבנתם, שיטה שעובדת.
אז, שנכיר קצת יותר?
זוהר דולב
בקרוב לעשור האחרון, ניהלתי מאות קמפיינים ותקציבי פרסום של מיליוני שקלים, תוך כדי שצברתי ניסיון רב עם עסקים מסוגים ונישות שונות. אני מביא לשולחן לא רק את הידע הטכני בכל הקשור לקידום ממומן, אלא גם הבנה עמוקה בפסיכולוגיה של הצרכן ובחשיבה האסטרטגית על כל מסע הלקוח.
גולן דרחשאן
ב־15 השנים האחרונות עבדתי עם מגוון רחב של חברות כמנהל מותג ומכירות – מסטארטאפים ועד תאגידי ענק.
אני מאמין שהמפתח להצלחה הוא חיבור חזק בין המסרים השיווקיים לתהליכי המכירה.
כשנפגשנו די במקרה במסגרת עבודה על פרויקט משותף,
מיד הבנו שסל היכולות שלנו שיחד אנחנו יכולים להביא ערך אדיר לעסקים.
היום אנחנו שמחים להגיד שההחלטה הזו הוכיחה את עצמה שוב ושוב.
בזכות השילוב בין הראייה האסטרטגית והמעשית שלנו, הצלחנו לעזור ללקוחות להכפיל ואף לעשר את ההכנסות שלהם, לייעל את תהליכי העבודה ולבנות מערכים שיווקיים שעובדים בצורה חלקה ויעילה.
יותר מכירות
יותר רווחים
יותר לקוחות נאמנים לאורך זמן
והכל על אותו תקציב שיווק – ופחות כאבי ראש ועו"ש.
אם אתם:
עסק עם מוצר או שירות מדהים
מנהלים תקציב שיווק חודשי של 10,000 ש"ח ומעלה
רוצים לראות יותר מכירות, רווחים ולקוחות נאמנים
זה כולל (לפי צורך):
אסטרטגיית שיווק
מנצחת שתביא לכם לקוחות מדוייקים
קמפיינים ממומנים
בכל הפלטפורמות הרלוונטיות (גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, טאבולה ואאוטבריין)
תוכנית תוכן מקיפה
שתמצב אתכם כמומחים ותבנה אמון מול הקהל
מערך אוטומציה
ששומר על קשר רציף עם הלקוחות ומעודד רכישות חוזרות
ליווי ודיוק
של אנשי המכירות והשירות כדי לייעל את תהליכי העבודה
ומה שהכי חשוב –
ראייה הוליסטית שלנו שמחברת הכל למערכת אחת משומנת
זה פשוט כמו 1,2,3 :
השאירו פרטים מלאים כאן בהמשך הדף
נחזור עד 24 שעות לשיחת היכרות ראשונית
במידה ויש התאמה, נקבע פגישה אישית של 60 דקות
(כרגע ללא עלות)
בסיום, נחליט אם להמשיך ביחד ולהגדיל את השורה התחתונה™ שלכם
אנחנו זוהר וגולן,
שני יזמים עם ניסיון של קרוב ל-2 עשורים בעולם הדיגיטל – ועם אובססיה אחת משותפת: לעזור לעסקים קטנים ובינוניים להצליח בגדול.
אנחנו לא כאן להביא לכם עוד קצת קליקים או לייקים, אנחנו כאן כדי לייצר לכם תוצאות עסקיות מוחשיות: יותר מכירות, יותר רווח ויותר צמיחה.
אז בין אם זה קמפיין פרסום מנצח, אסטרטגיית תוכן, דיוק המכירות או חווית לקוח בלתי נשכחת –יש לנו את הידע, הכלים והניסיון לספק את הסחורה. ויש לנו מספרים שמוכיחים את זה.
אז למה אתם מחכים? בואו נתחיל לייצר לכם את השורה התחתונה™ שמגיעה לכם.
כנראה שלא. מהניסיון שלנו, בשביל ליצור את התוצאות שאנחנו שואפים להן, צריך תקציב מינימלי של 10,000 ש"ח. אנחנו עובדים גם עם תקציבים הרבה יותר גבוהים, אך מתחת לסכום הזה, יהיה קשה לנו לייצר ערך משמעותי לשני הצדדים.
השאלה היא חלק מהבעיה – וזו בדיוק הבעיה שאנחנו פותרים. אנחנו לא מתרכזים רק בלייצר עוד ועוד לידים, אלא בלהביא לקוחות איכותיים שהסיכוי שלהם להפוך ללקוחות משלמים גבוה יותר. אנחנו מודדים הצלחה לא לפי כמות הלידים, אלא בתוצאות העסקיות.
אנחנו עובדים עם מגוון רחב של עסקים ותחומים. למעשה, כמעט כל דבר חוץ מתחומים כמו משני תודעה, טבק, פורקס או הימורים. יש לנו ניסיון עם חברות מתחומי טכנולוגיה, פיננסים, בריאות, חינוך, B2B ועוד. בכל פעם אנחנו מתאימים את הפתרון הספציפי לצרכים של העסק.
נבנה אסטרטגיית שיווק מקיפה שלוקחת בחשבון את האתגרים הספציפיים של העסק שלכם ואת היעדים שאתם רוצים להשיג. נרים קמפיינים ממומנים בכל הפלטפורמות הרלוונטיות, ניצור תוכן שיווקי שמושך לקוחות פוטנציאליים, נייעץ איך לטפל בלידים שמגיעים בצורה אישית ומותאמת ונעבוד צמוד עם הצוות שלכם כדי לשפר כל הזמן את הביצועים. בקיצור – ניקח אחריות מלאה על השגת התוצאות העסקיות שהגדרנו ביחד.
תחום הפרסום בדיגיטל הוא תחום פרוץ ו… מאוד קשה לבחור עם מי ללכת קדימה.
אבל אין צורך להתלבט יותר מידי;
לפני שבכלל מדברים על שיתוף פעולה, אנחנו מציעים פגישת היכרות שבמהלכה נבדוק התאמה משותפת ונעבור יחד על כל ההיבטים הקריטיים:
מה המטרות והיעדים העסקיים שלכם בטווח הקצר והארוך
איפה אתם נמצאים היום ביחס אליהם – מה עובד ומה פחות
מהם האתגרים או החסמים שמונעים מכם להתקדם מהר יותר
בסוף הפגישה נדע להגיד בוודאות אם יש כאן מאצ' מנצח, או שאולי עדיף שתפנו לחפש פתרון במקום אחר (ואולי גם נוכל להמליץ לכם על כיוון). בכל מקרה, תצאו עם הרבה יותר בהירות לגבי המשך הדרך.
אז, רוצים שנבדוק התאמה?
לפני כשנה וחצי, יצרו איתנו קשר מחברת ייעוץ בתחום המימון וההשקעות
(שם החברה חסוי, אבל הפרטים אמיתיים לגמרי).
הם עסק יציב, עם מחזור של 5 ספרות בחודש,
אבל רצו לצמוח הרבה יותר.
הבעיה הייתה
שלמרות השקעה נדיבה בפרסום דיגיטלי, הם לא ראו את זה מתורגם לעלייה משמעותית ברווחים.
אז ישבנו עם הנהלת החברה כדי להבין יותר לעומק את התהליכים העסקיים והשיווקיים שלהם, וזיהינו כמה נקודות קריטיות לשיפור:
המסרים השיווקיים לא היו מכוונים מספיק לקהלים הרווחיים ביותר עבור העסק
היה נתק בין השיווק והמכירות– הלידים לא טופלו בצורה מיטבית.
לא הייתה מספיק עבודה על שימור וגידול לקוחות קיימים.
בנינו אסטרטגיה חדשה, שתפסה את כל מסע הלקוח:
בצד השיווק
בצד המכירות והשירות
אבל מה שהכי חשוב – יצרנו סינרגיה בין כל החלקים
על בסיס שבועי עברנו על הנתונים של שיווק ומכירות כדי לזהות הזדמנויות לשיפור:
איזה מוצרים ומסרים עבדו הכי טוב?
מה שיעורי ההמרה והרווחיות בכל פלח קהל?
איך אפשר לייעל את המכירה ולהעלות את שביעות הרצון של הלקוחות?
תוך 18 חודשים, המחזור החודשי עלה פי 10, ל- 6 ספרות
עלות הגיוס של כל לקוח ירדה ב-50%
שיעור הרכישות החוזרות הכפיל את עצמו