"אחוזי הפתיחה עלו מ-7% ל33% והתחלנו לייצר הכנסות באמצעות הדיוור.."

ננהל את רשימת התפוצה שלכם

וניצור עבורכם תוכן איכותי שיגדיל הכנסות מרשימת התפוצה ב100%-400%

נבצע זאת באמצעות בניית מערכת יחסים מול הרשימה ושליחת איגרות מידע המכילות תוכן מקצועי, מדוייק, מרגש, סוחף, שמדבר בשפת המותג שלך, נותן ערך לרשימה – ומניע את חברי הרשימה לפעולה.

הגדלת מכירות | חיסכון זמן רב | עקביות בשליחת תוכן | בניית קהילה וקהל אוהד | העלאת ערך המותג

קו אנכי
Asset 1@10x

לקוחות

ששמים בנו את מבטחם

עותק של איש פרסום מחייך2

רוצים לשמוע פרטים נוספים? נשמח לשוחח

כתבו נא שם טלפון ומייל וניצור עמכם קשר

* לא בטוח שתהיה בינינו התאמה,
אבל גם אם לא, נשתדל לשחרר אותך עם לא מעט ערך.

– מהדורה מוגבלת –

הדיוור במייל עדיין חי?

"יש לנו רשימת תפוצה (או מאגר לידים) של 20,000 נרשמים, אבל אנחנו לא משקיעים בה יותר מדי משאבים,

כי הדיוור במייל כבר די מת…"

קו אנכי
Asset 1@4x

זאת אמרה שאנחנו נוטים לשמוע מלא מעט חברות ועסקים.
בעיקר מכאלו שקצת הרימו ידיים מניהול רשימות התפוצה שלהם.

או מכאלו ששולחים תוכן לרשימת התפוצה שלהם, אבל לא עושים את זה באופן קבוע ולא רואים סיבה מספיק טובה להשקיע ברשימה שלהם.

ואם לומר את האמת, זה די הגיוני.

כל יום מתווספים עוד ועוד משווקים במייל, שרק מעמיסים על תיבות הדואר של הלקוחות. 
והכלי העוצמתי, המייל, כבר איבד מהרלוונטיות שלו..

אך האם אכן כך הדבר?.

ב-24 שעות האחרונות,
כמה פעמים נכנסת להציץ בתיבת המייל שלך?

חץ
קו אנכי

על פי מחקר שנעשה ע"י חברת Statista
והתפרסם ב- BUSINESS INSIDER,

98.4% מהאנשים

בודקים את המייל שלהם לפחות פעם ביום.

33.8% מהאנשים

בודקים בתדירות גבוהה לכל אורך היום.

46.8% פתחו מייל לפחות 7 פעמים ביום

גרף פתיחות

אם כך, אז ממה נובעת התחושה של "הדיוור כבר לא אפקטיבי"?

מה פוגע בתוצאות מרשימת התפוצה?

בין אם מדובר ברשימת תפוצה, ובין אם מדובר במאגר לידים, אלו הם –

5 הטעויות שרוב החברות עושות בדיוור:

#1 הטעות הראשונה –

לא בונים מערכת יחסים

כנראה שגם בסיפורי 'האהבה ממבט ראשון' המרגשים ביותר,
לא תהיה הצעת נישואין במפגש הראשון.

לרוב יהיה תהליך כלשהו של חיזור רומנטי,
היכרות האחד עם השניה ובדיקת התאמה.

אותו עיקרון שנכון למערכת יחסים רומנטית,
נכון גם למערכת יחסית עסקית.

בין אם מדובר בלידים שנרשמו כי התעניינו במוצר או בשירות שלנו,
ובין אם מדובר בכאלו שנרשמו לרשימת התפוצה שלנו,

יש תהליך אותו צריך לעבור מול הלקוח

החיזור הרומנטי

זהו אותו תהליך שבו אנו נותנים ערך, מרגשים וסוחפים האחד את השניה.
אם במערכת יחסים זוגית החיזור הרומנטי יהיה להזמין לארוחה ולתת מתנה בחג האוהבים,
אז במערכת יחסים עסקית זה יכול להיות לדוגמה לתת ערך באמצעות סרטונים חינמים, תוכן במייל או מדרכים חינמים.

איש עם רקע לכלוך

ההיכרות

זהו תהליך ההתמדה בו הזמן משחק תפקיד מכריע. 

במחוזותינו העסקיים, זה יהיה התהליך בו הלקוח פוגש אותנו כדרך קבע בתוך תיבת המייל שלו,

ושם מקבל תוכן, טיפים, ונחשף לזוויות שונות של העסק שלנו.

בדיקת התאמה

מה לעשות, לא תמיד יש את הקליק. וזה בסדר גמור.

בשביל שהלקוח יבין אם יש בינינו התאמה, הוא יצטרך להיחשף לחומרים שונים שלנו, לגישה שלנו, למוצרים שלנו

ולסיפורי מקרה של לקוחות ממש כמוהו שרכשו מאיתנו.

ונסכם זאת בעיקרון החשוב:

אנשים אוהבים לקנות – הם לא אוהבים שמוכרים להם

#2 הטעות השניה –

סוחטים את הלימון, במקום לגדל עץ

רובנו נזכרים ברשימת התפוצה,
בעיקר כשרוצים למכור משהו.

בין אם זה להשיק מוצר חדש, לעדכן על פתיחת מחזורים בקורס שלנו, או להזמין לוובינר אחת לתקופה.
באמצעות מהלכי שיווק מהירים כאלו,
ניתן "לסחוט" מהרשימה לידים ומכירות, גם מבלי לתת להם תוכן או ערך כלשהו.
הבעיה תהיה בפעם הבאה שנרצה לעשות את זה שוב, ואז נרגיש שהרשימה לא מגיבה, וכמעט שלא ממירה.

המטרה במקום זה היא לגדל עץ לימונים, ככה שתמיד יהיו לנו לימונים טריים ולא נקלע למצב בו "רשימת התפוצה לא עובדת".

קו אנכי

#3 הטעות השלישית –

לא שולחים מספיק תוכן

כשמתקשרים אלינו ממוקדי מכירת הלוואות או מחברות תקשורת כאלה ואחרות,
לרובנו תהיה את התחושה הזאת של "מה רוצים למכור לי עכשיו",
ובד"כ גם יהיה לנו כתוב בטלפון "ספאם" או "לא לענות".

ככה בדיוק הלקוח מרגיש, כשהוא רואה שקיבל מייל מחברה שהוא רגיל לקבל ממנה בעיקר נסיונות מכירה.
עוד לפני שהוא נכנס למייל, רק מלראות את שם השולח, 'יורד לו החשק' להכנס למייל. 

מה הסיבה שרוב העסקים לא שולחים מספיק תוכן ללקוח?

כי זה דורש אנרגיה לחשוב על כיוון לתוכן
זה לוקח זמן ומאמץ לשבת ולכתוב תוכן איכותי שבאמת נותן ערך

וזה בעיקר קצת 'מעיק' לעשות את זה שוב ושוב באופן קבוע, אחת לשבוע לפחות.

#4 הטעות הרביעית –

לא שולחים באופן קבוע

אחד מהדברים היותר מאתגרים עבור רוב העסקים והחברות,
זה לשלוח תוכן באופן קבוע ורציף.

רובנו לא מייצרים עוגנים עבור שליחת התוכן. וכשאין לנו עוגן קבוע ביומן, זמנים קבועים ליצירה ושליחה של תוכן, אז הרבה פעמים הוא מתפספס לטובת פעילויות אחרות בעסק, וכך נשכח כמעט לגמרי.

הבעיה היא שכאשר אנחנו לא שולחים תוכן באופן קבוע
ולא עובדים אל מול איך שספקיות המייל רוצות, אז אנחנו עלולים למצוא את עצמנו נכנסים ל"ספאם".

בנוסף לכך, אחת מהדרכים האידיאליות להרוס מערכת יחסים, היא להיות בקשר רק לפעמים או רק כשצריך.

זה קצת כמו לא לשמור על קשר עם מישהו או מישהי, ואז לשלוח להם פתאום הודעה ב-2 בלילה "ער?"

Asset 1מגפון

#5 הטעות החמישית –

לא מנקים את הרשימה

מאחר והמייל הוא כלי עבודה הכרחי, וכלי מרכזי בתקשורת היומיומית שלנו,
ספקיות המייל הגדולות רוצות לשמור על המייל ככלי רלוונטי.

ולכן הן מגנות על הצרכן הסופי ועושות חלוקה בין מיילים המוגדרים מבחינתם 'ספאם' לבין מיילים אותם הם מגדירים כ-'חשובים'

אם אתם קוראים את השורות הללו עכשיו, יתכן ומעולם לא ביצעתם ניקוי לרשימת התפוצה שלכם.

כנראה שלא הוצאתם אקסל של רשימת הדיוור שלכם, ובדקתם באמצעות מערכת חיצונית, על מנת להבין איזה מיילים תקולים, איזה לא קיימים, איזה הם מלכודות ספאם,

ויתכן שיש לכם ברשימה לא מעט מיילים שאינם פעילים או לא תקינים.

ככל שספקיות המייל רואות שמיילים ששולחים מגיעים לכתובות מייל לא תקינות או חסומות,

וככל שספקיות המייל רואות שהנמענים לא פותחים את המיילים,

כך זה מגביר את הסיכויים להגיע לתיבות הספאם של הלקוחות שכן מעוניינים לקבל מכם מיילים.

Asset 2מגפון

מהר לפני שיאזל!

לשיחת אבחון ראשונית [ללא חיוב] 》

חץ

"ואם הרשימה שלי מורכבת

בעיקר מלידים למכירות?"

[ולא מנרשמי תפוצה]

אחת הטעויות הנפוצות בקרב עסקים וחברות, היא להניח שאם לקוח השאיר פרטים כי התעניין במוצר או שירות כלשהו,
האינטראקציה איתו צריכה להמשיך רק מול נציג המכירות.

אך השאלה שאותם עסקים מפספים, היא – מה אחוז הסגירה של אנשי המכירות? 

זה כמובן תלוי בעלות המוצר ומורכבות העסקה, 
אבל נניח שאחוז המכירות נע בין 10-20% סגירה.

מה קורה עם אותם 80% מהלידים שלא נסגרים במכירה?

עותק של Asset 1@4x
פס שחור לאתר

לפעמים הלקוח רוצה לקנות,
אבל הוא לא רוצה לקנות
עכשיו

או שהוא פשוט לא צריך את המוצר שלנו עכשיו

אז כמובן אנשי המכירות יכולים לייצר פולואפים "ובדיקת דופק" של הלקוח גם לאחר תקופה, אבל סביר להניח שבזמן הזה הלקוח יתקרר, ישכח מהעסק או יקנה כבר במקום אחר.

3 יתרונות נוספים לדיוור ללידים כאלו:

Asset 4מטבעות

#1 העלאת אחוז ההמרה
של אנשי המכירות

באמצעות דיוור חכם של תוכן, בשילוב הוכחות חברתיות, בשילוב פתרון התנגדויות מכירה,
יכול להקל את העבודה של אנשי המכירות ולשפר את אחוזי הסגירה.

#2 לידים חוזרים ומפסיקים לסנן

אחת התופעות שכל איש מכירות מכיר, היא לידים שפתאום כבר לא עונים ולמעשה 'מסננים'.
זה קורה משלל סיבות, אך בין היתר זה קורה כי אותם לידים מתלבטים בנוגע למוצר ועוד לא קיבלו החלטה, ולא מעונינים כרגע שאיש המכירות ימשיך לנסות ולשכנע אותם.
באמצעות דיוור איכותי, אפשר לעורר אצלהם חזרה את הצורך, ולהחזיר אותם לתהליך המכירה.

#3 העלאת טמפ' הליד
ואיכות השיחה

כל איש מכירות מכיר את ההבדל שבין למכור מוצר של חברה הנחשבת למותג, לבין חברה אלמונית ולא מוכרת. באמצעות דיוור איכותי, אפשר להעלות את ערך המותג של החברה ולהגביר את מדד האמון כלפי המותג, ובכך כמובן להשפיע באופן ישיר על היקף המכירות.

Asset 3הסכם לחיצת ידיים

"ואם הרשימה שלי מורכבת

בעיקר מלקוחות שכבר רכשו?"

שגיאה נפוצה לא פחות, היא להניח שהאינטרקציה עם הלקוח מסתיימת לאחר הרכישה.

אך החברות הענקיות שכבר פיצחו את השיטה, הבינו שמערכת היחסים בינינו לבין הלקוח,
לא מסתיימת ברכישה, אלא רק מתחילה.

לקוח שכבר רכש מאיתנו, הוא לקוח שהביע אמון בנו ובמותג שלנו
ובהתאם, גם יש לו ציפיות כלשהן מאיתנו.

במידה והמותג יענה על הציפיות – הלקוח יהיה מרוצה.
במידה והמותג לא יענה על הציפיות – הלקוח יהיה מאוכז ואולי אף יפיץ מוניטין שלילי על המותג.
אך במידה והלקוח יהיה ממש מרוצה ויקבל יחס אכפתי, תוכן וערך רב, גם לאחר שקנה – זה כבר יכול להפוך אותו לשגריר שמספר עלינו ללקוחות פוטנציאלים נוספים ובכך מעלה עוד יותר את ערך המותג שלנו והאמון בו.

פס שחור לאתר
Asset 1שרלוק הולמס

"לא עדיף לוותר על דיוור

ולעשות רק פרסום ממומן?"

האם הדיוור יכול להחליף

את הפרסום הממומן?

כמובן שלא.
באמצעות פרסום ממומן אפשר להגיע לקהלים חדשים, לייצר כמויות של לידים (כמעט) ללא הגבלה,
ולהגיע לתוצאות יפות ולהצמיח את העסק.

אך לצד הצמחת העסק באמצעות הפרסום הממומן,
דיוור חכם ואיכותי, יכול ליצר קרקע פוריה ותשתית יציבה.
הוא למעשה החתיכה החסרה והמשלימה בפאזל של הפרסום, שיכולה לשפר ולהכפיל את החזר ההשקעה.

פס שחור לאתר
Asset 2דולרים

ומה קורה כשעושים זאת נכון?

  1. אחוזי פתיחה עולים –
    המיילים שלך כבר לא נופלים לספאם,
    והלקוחות שלך אוהבים לקבל ממך מיילים.
    כל אלו בשילוב מספר פעולות טכניות ושיווקיות שאנו מבצעים,  מעלים את אחוזי הפתיחה.

     

  2. יותר מעורבות –
    אחת התופעות שדיוור איכותי ואכפתי יוצר,
    היא שאנשים יותר מעורבים, מגיבים בחזרה למייל

     

  3. זיכרון מותג חזק יותר –
    כאנשי המכירות יתקשרו ללקוחות שלך,
    שיחות המכירה שלהם יראו נראות אחרות

     

  4. מדד האמון של הלקוח עולה –
    הרבה מהמכירות נופלות על כך שהלקוח עוד לא מספיק מכיר וסומך עלינו.
    באמצעות דיוור איכותי של עדויות, סטאדי קייס, סיפורים אישיים ועוד,
    נוכל להגדיל את מדד האמון של הלקוח במותג.

     

  5. אפיקי לידים נוספים
    באמצעות מנגנון "שיווק על הדרך"
    נוכל כדרך קבע לייצר עבורך כניסה של לידים באופן שוטף מרשימת התפוצה שלך.

     

  6. פתרון התנגדויות מכירה
    נציגי המכירות שלך מתמודדים עם התנגדויות מכירה כלשהן.
    נוכל להבין מה הפתרון להם, ולדוור על כך.

    אם לדוגמה הלקוח אומר "יקר לי"
    נוכל לייצר לו עיגון למחיר גבוה יותר, ולהעלות את ערך המוצר בעיניו

     

  7. בניית אוטוריטה מקצועית
    בלא מעט מקרים הלקוח כבר רוצה לקנות,
    אך לא השתכנע שאנחנו המקום שבו הוא יבצע את הרכישה.
    באמצעות דיוור של תוכן מקצועי, נוכל להעביר ללקוח את המסר שאנחנו הגוף המוביל בתחום.

     

  8. תבנה קהילה
    כשמובילת דעת קהל מעלה תמונה שלה עם בגד מסויים,
    היא יכולה להקפיץ את שווי החברה והמניה. (כך קרה לדוגמה לאחרונה עם חברת עדיקה)
    זה קורה בגלל שלאותם מובילי דעת קהל יש את הכוח הנהדר של קהילת עוקבים.
    זהו כוח שנרצה לבנות עבור המותג שלך.

     

  9. המלצות והפניות
    נבנה מנגנון שיעזור לאנשים להמליץ עליכם ולעשות פרוורד למיילים שאנו שולחים

  10. יותר כסף מערוץ השיווק הזה

בשורה התחתונה – כל אלו מובילים ליותר כסף והכנסה באמצעות הדיוור

רק היום בזיל הזול!

לשיחת אבחון ראשונית [ללא חיוב] 》

חץ

– אז איך עושים את זה? –

5 שלבי השיטה שלנו

Asset 1אסטרטגיה

שלב 1 – אסטרטגיה

בשלב הראשון נפגש לפגישת אסטרטגיה שבה נגדיר מהם העוגנים השיווקיים שנרצה ליצור עבור המותג שלכם.

  1. נלמד אתכם, נלמד לעומק את קהל הלקוחות שלכם.
  2. נבין כיצד הרשימה נבנתה ומה היו מקורות הכניסה לתוך הרשימה: האם הרשימה מכילה לידים שהתעניינו במוצר, נרשמי מדריכים חינמים, קופונים, או כל מקור תנועה אחר ממנו הצטרפו לרשימה שלכם. 
  3. נחקור מהי רמת המודעות של הנרשמים עם המותג שלכם.
  4. נסקור מהי איכות הלידים הממוצעת שברשימה.
  5. נבדוק מה תדירות שליחת המיילים שהייתה לכם בעבר (לפני שהכרנו)
  6. נבצע ניתוח אסטרטגי שבו נבין איזה סוגי תכנים ניצור, איזה מוצרים נקדם וכיצד.
Asset 2דיאגנוסטיקה

שלב 2 – דיאגנוסטיקה טכנית

✔ נבדוק את אחוזי הפתיחה של רשימת התפוצה שלכם,

✔ נעשה ניקוי חיצוני של מיילים חסומים, לא פעילים ושל מלכודות ספאם

✔ נבצע בדיקת דומיין ונראה הוא נמצא בבלאק ליסטים

✔ נבדוק האם ה-DNS שלכם מוגדר נכון, והאם ה-IP שלכם מוגדר או משתנה
(אין צורך שתבינו במושגים הטכנים, תשאירו את כאב הראש לנו)

Asset 3הקמה טכנית

שלב 3 – הקמה טכנית

בין אם נחליט ביחד לעבור מערכת דיוור ובין אם נשאר במערכת הקיימת,

נבנה עבורכם תשתית טכנית ראשונית, הכוללת מנגנוני הסרה למיילים,

חלוקת רשימות הדיוור לפי טמפרטורה,
ובניית תשתית "תחיית המתים" לנרשמים שלא פתחו מיילים תקופה ארוכה.

Asset 4ניהול שוטף

שלב 4 – ניהול שוטף ויצירת תוכן

בשלב הזה נתחיל בניהול השוטף של הרשימה וביצירת התכנים הקבועים.
בין אם החלטנו על פינה שבועית קבועה, מספר פינות שבועיות,
סדרת מכירה אחת לחודש, או פינת מגזין חודשית,

אנחנו ניצור עבורכם את כל התוכן הנדרש מ-א' ועד ת'
ונשלח אותו מראש לאישורכם.

Asset 5בקרה ודיווח

שלב 5 – בקרה ודיווח

בגלל שאנחנו נעשה עבורכם את כל העבודה,
ואתם למעשה תוכלו לשכוח מהמעמסה, הזמן והאנרגיות שדורש הדיוור,
נשלח לכם אחת לחודש דו"ח מסודר שישאיר אתכם מחוברים עם אצבע על הדופק.
הדו"ח יציג בפניכם את אחוזי הפתיחה, מה בוצע החודש, מה עבד יותר ומה פחות.

אלו הם 5 שלבי מטודולוגיית העבודה שלנו שבאמצעותה אנחנו מחזירים עטרה ליושנה
כי ברגע שעושים את זה נכון ובהתמדה,
ברגע שנותנים בשביל לתת, ולא בשביל לקבל,
ברגע שזה קורה, מקבלים בחזרה.

החזר ההשקעה על רשימת התפוצה,
כזו שעובדת נכון, הוא בין הגבוהים ביותר שיש לשוק להציע.

סוגי הדיוור השונים שנוכל לספק לך

email-open-sketched-envelope

פינת תוכן שבועית

"חמש בחמישי" "3 בשלישי" "מייל מחבר" "השיעורים שלא למדתי בבית הספר"..
נמצא שם מתאים, נעצב לוגו מיתוגי לפינה ונדוור תוכן קבוע על בסיס שבועי.

burn-sketch

סדרת תוכן לחימום

אם הרשימה שלנו כבר התקררה, או אם אנחנו רוצים לרענן ולסנן אותה, או סתם לחמם לקראת מהלך שיווקי כלשהו, נוכל ליצור סדרת מיילים חד פעמים שתענה על אותו הצורך הספציפי.

email-winged-envelope-outlined-sketch

אוטומציית תחיית המתים

באמצעות מנגנון אוטומציה חכם, כל מי שלא יפתח את המיילים שלכם בפרק זמן שנגדיר, יקבל סדרת מיילים אוטומטית שמטרתה להחזיר אותו לחיים, או להוציא אותו מהרשימה.

dollars-coins-stacks-sketch

אפטר ליד

מאותו הרגע בו הלקוח השאיר פרטים בדף נחיתה, ועד לרגע שבו איש המכירות חוזר אליו (וגם במהלך הפולואפ) זהו זמן מעולה לשלוח מיילים שיחממו את הלקוח לקראת הנציג.

birthday-giftbox-sketch

אפטר סייל

בשונה ממה שרוב העסקים חושבים, המכירה לא מסיימת את תהליך המכירה עם הלקוח, אלא רק מתחילה אותה.
כאן יתחילו מיילים שיגרמו ללקוח עוד יותר להתאהב במוצר ובעסק שלכם.

dollar-currency-sign-sketch

סדרת מכירה חודשית

הצוות שלנו ישתלב לתוך מערך השיווק שלך ובתיאום מולך נחליט מהם השירותים אותם נקדם באופן ממוקד באמצעות סדרת מיילים שיווקיים.

– סיפור בוחן –

כיצד שיפרנו למכללה את ההכנסות מהתפוצה ב700%

סיפורנו החל כאשר קיבלנו פניה ממכללה מצליחה עם רשימת דיוור של למעלה מ24,000 נרשמים.
כשצללנו לעומק הרשימה, ראינו שאחוזי הפתיחה מהדיוורים היו על 7%, עם תוצאות נמוכות והכנסות מינימליות יחסית מערוץ השיווק הזה.

כיצד פעלנו:

קו אנכי

#1 – ניקוי הרשימה

כמו כל חברה אחרת, גם כאן נטו לחשוב שכל המרבה הרי זה משובח. לאחר הסברה של המטודולוגיה שלנו והעקרונות שעומדים מאחוריה, הגענו עם המכללה להסכמה על מהלך ניקוי הרשימה.
כחלק מהמהלך ניקינו תחילה רשימות מייל מחשבונות שגויים
ולאחר מכן שלחנו סדרת דיוורים לנרשמים לא פעילים במטרה להגיע לאחד מ-2 התוצאות,
שאותם נרשמים יהפכו לפעילים, או שנמחק גם אותם.
בשורה התחתונה ניקינו מעל 30% מהרשימה.
מאות מלכודות ספאם שגרמו למערכות הדיוור להוריד את הדירוג.

קו אנכי

#2 – החלפנו ספק דיוור

בד"כ התוכן והמעורבות שמייצרים מול הרשימה, היא שקובעת את האפקטיביות שלה.
אך ישנם לא מעט מקרים בהם מערכות התפוצה לא מתאימות לצרכים שלנו.  (לדוגמה מערכת עם 'אחוזי עבירות' נמוכים (כמות המיילים שלא נופלים לספאם) או מערכת שלא מכילה אוטומציה שמתאימה לצרכינו). במקרה הזה המערכת לא התאימה לצרכינו ולכן  עברנו לספק דיוור אחר, בו ניתן לשלוט בדיוורים בצורה יעילה יותר.

קו אנכי

#3 – בנינו אוטומציית הסרה

מנגנון שבו כל מי שלא פתח מיילים במשך 30 יום, התחיל לקבל תוכן ייחודי הכולל "התראה לפני יציאה מהרשימה".

קו אנכי

#4 – הוספנו סדרות מיילים חודשיות למכירות

אחת לחודש הנרשמים קיבלו סדרת מיילים נפרדת, שכל מטרתה היה לקדם קורסים ספציפים ולהגדיל מכירות.

קו אנכי

#5 – הגדרנו אסטרטגיית תוכן

שמתחברת לאסטרטגייה השיווקית והמיתוגית של המכללה, כזאת שמדברת את השפה של המכללה, לצד עקרונות פסיכולוגים. ולאחר מכן, התחלנו לייצר תוכן בהתאם לאסטרטגיה.

האסטרטגיה כללה מאמר תוכן אחת שיצא אחת לשבוע.

והתוצאות:

קו אנכי

✔ הגדלנו את אחוזי הפתיחה של הדיוורים מ-7% ל-33%,

✔ ייצרנו יותר מעורבות מול הלקוחות, 

✔ הגדלנו את הROI על רשימת התפוצה במעל 700%

צילום מסך 2021-01-14 ב-19.23.28

כיצד מתחילים:

Asset 2מכונת כתיבה

1 – כותבים פרטים

לאחר השארת פרטים נחזור אליכם לתיאום זמן נוח לביצוע שיחת אסטרטגיה.

Asset 4טלפון

2 – שיחת איפיון

שיחת אפיון ואסטרטגיה של 30 דקות שעלותה בד"כ 600 ש"ח וכרגע ניתנת ללא עלות ללקוחות חדשים בשירות זה.
בשיחה נבין את השפה שלך, את המוצרים שלך, את התנגדויות המכירה והתהליך שהלקוח צריך לעבור
ונבין איזה מרכיבים צריכים להיות בתוך עוגת הדיוור שלך.

 

Asset 5כובע

3 – עושים בשבילך. הכל.

זה השלב שבו נפשיל שרוולים, נכנס לעומק התוכן, וניישם עבורך את מה שדיברנו עליו באסטרטגיה.
כמובן נעדכן אותך באופן שוטף בתכנים (שיעברו קודם לאישורך) ובדו"ח המשקף לך את תמונת המצב בדיוור, את התוצאות, הסטטיסטיקות ועוד.

יש ברצונך להגדיל הכנסות מרשימת התפוצה?

לשיחת אבחון ראשונית [ללא חיוב] 》

חץ

ווטסון היא סוכנות תוכן שמבינה אנשים.

אנחנו לא קבלני מילים אלא קבלני רגשות הבונים עבורך את החיבור ואת מערכת היחסים מול הקהל שלך.

היה זה איינשטיין שאמר:
"אין בי כישרון מיוחד, אבל יש בי הרבה סקרנות"

ווטסון שמה במרכז את ערך הסקרנות,
שאם לא הוא, לא היינו מתקדמים כאנושות.

נלמד את העסק שלך, את השפה שלך, נבין אותך
עד שנגיע לרמה שבה נוכל לדבר אותך.

בשלב הזה שבו ספגנו את הDNA והייחודיות שלך לתוכנו,
נתחיל להוציא אותו החוצה באמצעות תוכן עוצמתי, מניע, מרגש ומוכוון מטרה.

בין אם המטרה היא לייצר עבורך יותר לידים, רכישות, לחמם את הלקוחות, לפתור התנגדויות מכירה,
אנחנו כאן בשבילך.

קו אנכי
Asset 3איש ווטסון

לקוחות

ששמים בנו את מבטחם

דודו נחום

כשדודו היה יזם בתחילת דרכו,  הוא הקים עסק למתנות מודפסות אשר בלשון המעטה, לא נחל הצלחה.

כשדודו החליט למכור אותו, הוא נחשף לעולם התוכן השיווקי והפסיכולוגיה השיווקית, וכך הצליח למכור עסק באמצעות דף נחיתה ופוסט בפייסבוק.

לאחר מכן הקים את סוכנות הפרסום סלאפ, שנמכרה ב2018.
יצר את קורס בראשית  – קורס הסמכה מקצועית לקופירייטרים
קורס דפי המראה – לבניית דפים שמייצרים מכירות
וסדנת פוסטים שמוכרים.

בנוסף דודו יזם בתחום הלימודים און ליין, יועץ קופירייטינג, שותף במערכת קלאבין לניהול מועדון לקוחות וקורסים, ושותף בעסקים שונים בתחום הקורסים הדיגיטלים.

מיכאל מלמדוב

לפני מספר שנים, מיכאל מלמדוב, המנכ"ל של המלין, הצטרף כשותף וסמנכ"ל שיווק בעסק בתחום התיירות וההתפתחות האישית. באותה תקופה העסק ייצר מחזור ממוצע שנתי של 700,000 שקלים.

בפרק זמן של פחות משנה ובעזרת שילוב של טכנולוגיה חכמה, קופי חכם ותהליכי שיווק שונים הגדילו את המחזורים כמעט פי 7 למעל 4.5 מיליון שקלים.
תוך פרק זמן לא ארוך, הגיעו הצעות שונות לתכולות שיווק מהצוות הפנימי שמיכאל הקים וכך מיכאל יצר את סוכנות הפרסום המלין.

בנוסף מיכאל שותף מייסד ב-Be Talent, קהילה להתפתחות אישית דרך כנסים, קורסים וסדנאות,
שותף מייסד ב-Bamboo, חברה המספקת שירותי מיקור חוץ של שיווק-מכירות,
שותף בפעילות של מכללת יובל הס 
ומנחה הפודקאסט 'השיעורים שלא למדתי בבצפר'.

אם גם לך אכפת ממערכת היחסים עם הלקוחות שלך, ולא פחות חשוב מזה, יש לך רצון לייצר תוצאות טובות ויותר הכנסות מרשימת התפוצה שלך,
אנחנו מזמינים אותך להשאיר כאן פרטים, ולהתחיל את מערכת היחסים בינינו.

כתבו נא שם טלפון ומייל, ניצור עמכם קשר

ונבחן יחדיו כיצד נוכל להגדיל גם עבורכם את ההכנסות מרשימת התפוצה

* לא בטוח שתהיה בינינו התאמה,
אבל גם אם לא, נשתדל לשחרר אותך עם לא מעט ערך.

אם הגעת עד לכאן..

אם הגעת עד לכאן, יתכן ומשהו בטקסט הוביל אותך ואולי קצת סיקרן או נגע בך.

זה בדיוק מה שנשמח לעשות עבורך ברשימת התפוצה שלך.

ויתכן ויש לך עדיין התלבטות בנוגע לשירות, וזה לגיטימי לגמרי.
לא מעט מהחברות שעובדות איתנו, התלבטו בתחילת הדרך עם דילמות כמו:
האם השירות הזה ישתלם עבורם, והאם כדאי בכלל להשקיע מהסוג הנ"ל.

מה שעזר להם לקבל את ההחלטה (ובאופן כללי להשאר לקוחות בשירות לתקופה ארוכה)
זה הבנת השירות שמצד אחד, מאפשר הגדלת הכנסות בהחזר השקעה שלא קיים בשום ערוץ שיווקי אחר
ומהצד השני, חימום הרשימות ובניית קהילה שמקבלת מאיתנו ערך ותוכן על בסיס קבוע,
קהילה ששמחה לקנות מהחברה שלך שירותים או מוצרים, גם אם הם יקרים יותר.
קהילה שממליצה בשמחה על המותג שלך, גם מבלי שביקשו מהם.

אם זה נשמע לך כמו משהו שיכול להיות רלוונטי עבורך,
נשמח לשוחח, ולראות אם ואיך אנחנו יכולים לעזור.

 דף זה נבנה בדם יזע ודמעות של אושר, ע"י ווטסון תוכן.

ima3ge