– אימייל-טיפ יומי [בחינם] לבעלי רשימות דיוור –
קבלו [בחינם] את 21 הפעולות המהירות שיישמנו ובאמצעותן:
הגדלנו ללקוחות את ההכנסות מרשימת התפוצה ב100-400%.
[נרשמים ומקבלים בכל יום, כלי פרקטי ממוקד, מפורק וקל ליישום ישר למייל]
✔ שיפור אחוזי הפתיחה ב30%
באמצעות יישום טכניקה פשוטה.
✔ איך הגדלנו למכללה ידועה את ההכנסות ב700%
✔ אוסף הכותרות עם אחוזי הפתיחה הגבוהים ביותר
✔ הדבר האחד – שרוב בעלי הרשימות מפספסים.
✔ תבניות "העתק-הדבק" ליישום מיידי [בחינם]
✔ קישורים למערכות בהן אנו משתמשים
בשביל לקבל את 21 הכלים, הקישורים, הטיפים והתבניות שבעזרתם אנו מייצרים תוצאות מדהימות בדיוור
כתבו את כתובת המייל השימושית שלכם
* טיפ מספר 5 לבדו יכול לייצר לך יותר הכנסות
ווטסון היא סוכנות תוכן שמבינה אנשים.
אנחנו לא קבלני מילים אלא קבלני רגשות הבונים עבורך את החיבור ואת מערכת היחסים מול הקהל שלך.
היה זה איינשטיין שאמר:
"אין בי כישרון מיוחד, אבל יש בי הרבה סקרנות"
ווטסון שמה במרכז את ערך הסקרנות,
שאם לא הוא, לא היינו מתקדמים כאנושות.
נלמד את העסק שלך, את השפה שלך, נבין אותך
עד שנגיע לרמה שבה נוכל לדבר אותך.
בשלב הזה שבו ספגנו את הDNA והייחודיות שלך לתוכנו,
נתחיל להוציא אותו החוצה באמצעות תוכן עוצמתי, מניע, מרגש ומוכוון מטרה.
בין אם המטרה היא לייצר עבורך יותר לידים, רכישות, לחמם את הלקוחות, לפתור התנגדויות מכירה,
אנחנו כאן בשבילך.
מסע היזמות של ירין,
התחיל בהקמת בית ספר ל־NLP שנכשלה בגדול.
הכישלון הזה עודד אותו להתמקצע בשיווק
והשילוב של אסטרטגיות השיווק עם פסיכולוגיית ההשפעה והשכנוע, הפך מהר מאד את ירין לאחד מאנשי השיווק הבולטים ביותר.
כשנה וחצי אחרי הכישלון הנחרץ,
ירין הקים את מכללת סינרגיה, להתפתחות אישית, זוגית וחברתית – שמלמדת עשרות אלפי גברים ונשים בישראל, באמצעות עשרות קורסים דיגיטליים ותוכניות ליווי היברידיות.
בנוסף, ירין הקים את:
לבלאפ – סוכנות שיווק לבעלי עסקים שרוצים להרוויח יותר ולעבוד פחות.
קורס "קופי נינג'ה" – להכשרת קופירייטרים מקצועיים.
וסדנת "חם וחינם" – לגיוס לידים רותחים ב־0 ₪.
בנוסף, ירין הוא הבעלים של ווטסון, של ווטסון E-Com, ושל המרכול –סוכנויות התוכן האוונגרדיות; ושותף בבית התוכנה Only Spell שמפתח אתרים ותוכנות בארץ ובחו"ל.
Ⓒ דף זה נבנה בדם יזע ודמעות של אושר, ע"י ווטסון תוכן.