– אימייל-טיפ יומי [בחינם] לבעלי רשימות דיוור –

קבלו [בחינם] את 21 הפעולות המהירות שיישמנו ובאמצעותן:

הגדלנו ללקוחות את ההכנסות מרשימת התפוצה ב100-400%.

[נרשמים ומקבלים בכל יום, כלי פרקטי ממוקד, מפורק וקל ליישום ישר למייל]

✔ שיפור אחוזי הפתיחה ב30%
באמצעות יישום טכניקה פשוטה.

✔ איך הגדלנו למכללה ידועה את ההכנסות ב700%

אוסף הכותרות עם אחוזי הפתיחה הגבוהים ביותר

✔ הדבר האחד – שרוב בעלי הרשימות מפספסים.

✔ תבניות "העתק-הדבק" ליישום מיידי [בחינם]

✔ קישורים למערכות בהן אנו משתמשים

קו אנכי
Asset 1@10x

לקוחות

ששמים בנו את מבטחם

בשביל לקבל את 21 הכלים, הקישורים, הטיפים והתבניות דרכם אנו מייצרים תוצאות מדהימות בדיוור

כתבו את כתובת המייל השימושית שלכם

* טיפ מספר 5 לבדו יכול לייצר לך יותר הכנסות

ווטסון היא סוכנות תוכן שמבינה אנשים.

אנחנו לא קבלני מילים אלא קבלני רגשות הבונים עבורך את החיבור ואת מערכת היחסים מול הקהל שלך.

היה זה איינשטיין שאמר:
"אין בי כישרון מיוחד, אבל יש בי הרבה סקרנות"

ווטסון שמה במרכז את ערך הסקרנות,
שאם לא הוא, לא היינו מתקדמים כאנושות.

נלמד את העסק שלך, את השפה שלך, נבין אותך
עד שנגיע לרמה שבה נוכל לדבר אותך.

בשלב הזה שבו ספגנו את הDNA והייחודיות שלך לתוכנו,
נתחיל להוציא אותו החוצה באמצעות תוכן עוצמתי, מניע, מרגש ומוכוון מטרה.

בין אם המטרה היא לייצר עבורך יותר לידים, רכישות, לחמם את הלקוחות, לפתור התנגדויות מכירה,
אנחנו כאן בשבילך.

קו אנכי
Asset 3איש ווטסון

דודו נחום

כשדודו היה יזם בתחילת דרכו,  הוא הקים עסק למתנות מודפסות אשר בלשון המעטה, לא נחל הצלחה.

כשדודו החליט למכור אותו, הוא נחשף לעולם התוכן השיווקי והפסיכולוגיה השיווקית, וכך הצליח למכור עסק באמצעות דף נחיתה ופוסט בפייסבוק.

לאחר מכן הקים את סוכנות הפרסום סלאפ, שנמכרה ב2018.
יצר את קורס בראשית  – קורס הסמכה מקצועית לקופירייטרים
קורס דפי המראה – לבניית דפים שמייצרים מכירות
וסדנת פוסטים שמוכרים.

בנוסף דודו יזם בתחום הלימודים און ליין, יועץ קופירייטינג, שותף במערכת קלאבין לניהול מועדון לקוחות וקורסים, ושותף בעסקים שונים בתחום הקורסים הדיגיטלים.

מיכאל מלמדוב

לפני מספר שנים, מיכאל מלמדוב, המנכ"ל של המלין, הצטרף כשותף וסמנכ"ל שיווק בעסק בתחום התיירות וההתפתחות האישית. באותה תקופה העסק ייצר מחזור ממוצע שנתי של 700,000 שקלים.

בפרק זמן של פחות משנה ובעזרת שילוב של טכנולוגיה חכמה, קופי חכם ותהליכי שיווק שונים הגדילו את המחזורים כמעט פי 7 למעל 4.5 מיליון שקלים.
תוך פרק זמן לא ארוך, הגיעו הצעות שונות לתכולות שיווק מהצוות הפנימי שמיכאל הקים וכך מיכאל יצר את סוכנות הפרסום המלין.

בנוסף מיכאל שותף מייסד ב-Be Talent, קהילה להתפתחות אישית דרך כנסים, קורסים וסדנאות,
שותף מייסד ב-Bamboo, חברה המספקת שירותי מיקור חוץ של שיווק-מכירות,
שותף בפעילות של מכללת יובל הס 
ומנחה הפודקאסט 'השיעורים שלא למדתי בבצפר'.

קבלו [בחינם]

את 21 הפעולות דרכן אנחנו מייצרים תוצאות

 דף זה נבנה בדם יזע ודמעות של אושר, ע"י ווטסון תוכן.

ima3ge