מיני-קורס חינמי לבעלי עסקים שרוצים להרוויח יותר בעזרת תוכן

לחשוב אסטרטגיה | לבנות אוטוריטה | להעלות מחירים

איך יוצרים תוכן אטרקטיבי

שמביא לקוחות משלמים

7 שיעורי וידאו עם רעיונות, טיפים וכלים מעשיים
שיעזרו גם לכם לכתוב תוכן ממיר

איך למשוך את סוג הלקוחות שאנחנו רוצים לעבוד איתם

איך לבנות מנגנון תוכן במהירות ויעילות

איך לייצר 50 רעיונות חדשים לתוכן בשעתיים

איך להעלות מחירים בעזרת תוכן

קו אנכי
three-arrows-sketch

לקוחות

ששמים בנו את מבטחם

רוצים לדעת איך ליצור תוכן רווחי יותר?

מלאו פרטים והקורס יגיע אליכם למייל באופן מיידי

* אנחנו לא אוהבים ספאם. 
לא נעביר את הפרטים שלך לאף אחד.

ווטסון היא סוכנות תוכן שמבינה אנשים.

אנחנו לא קבלני מילים אלא קבלני רגשות הבונים עבורך את החיבור ואת מערכת היחסים מול הקהל שלך.

היה זה איינשטיין שאמר:
"אין בי כישרון מיוחד, אבל יש בי הרבה סקרנות"

ווטסון שמה במרכז את ערך הסקרנות,
שאם לא הוא, לא היינו מתקדמים כאנושות.

נלמד את העסק שלך, את השפה שלך, נבין אותך
עד שנגיע לרמה שבה נוכל לדבר אותך.

בשלב הזה שבו ספגנו את הDNA והייחודיות שלך לתוכנו,
נתחיל להוציא אותו החוצה באמצעות תוכן עוצמתי, מניע, מרגש ומוכוון מטרה.

בין אם המטרה היא לייצר עבורך יותר לידים, רכישות, לחמם את הלקוחות, לפתור התנגדויות מכירה,
אנחנו כאן בשבילך.

קו אנכי
Asset 3איש ווטסון

דודו נחום

כשדודו היה יזם בתחילת דרכו,  הוא הקים עסק למתנות מודפסות אשר בלשון המעטה, לא נחל הצלחה.

כשדודו החליט למכור אותו, הוא נחשף לעולם התוכן השיווקי והפסיכולוגיה השיווקית, וכך הצליח למכור עסק באמצעות דף נחיתה ופוסט בפייסבוק.

לאחר מכן הקים את סוכנות הפרסום סלאפ, שנמכרה ב2018.
יצר את קורס בראשית  – קורס הסמכה מקצועית לקופירייטרים
קורס דפי המראה – לבניית דפים שמייצרים מכירות
וסדנת פוסטים שמוכרים.

בנוסף דודו יזם בתחום הלימודים און ליין, יועץ קופירייטינג, שותף במערכת קלאבין לניהול מועדון לקוחות וקורסים, ושותף בעסקים שונים בתחום הקורסים הדיגיטלים.

מיכאל מלמדוב

לפני מספר שנים, מיכאל מלמדוב, המנכ"ל של המלין, הצטרף כשותף וסמנכ"ל שיווק בעסק בתחום התיירות וההתפתחות האישית. באותה תקופה העסק ייצר מחזור ממוצע שנתי של 700,000 שקלים.

בפרק זמן של פחות משנה ובעזרת שילוב של טכנולוגיה חכמה, קופי חכם ותהליכי שיווק שונים הגדילו את המחזורים כמעט פי 7 למעל 4.5 מיליון שקלים.
תוך פרק זמן לא ארוך, הגיעו הצעות שונות לתכולות שיווק מהצוות הפנימי שמיכאל הקים וכך מיכאל יצר את סוכנות הפרסום המלין.

בנוסף מיכאל שותף מייסד ב-Be Talent, קהילה להתפתחות אישית דרך כנסים, קורסים וסדנאות,
שותף מייסד ב-Bamboo, חברה המספקת שירותי מיקור חוץ של שיווק-מכירות,
שותף בפעילות של מכללת יובל הס 
ומנחה הפודקאסט 'השיעורים שלא למדתי בבצפר'.

למי הקורס מתאים?

 בעלי עסקים שרוצים להרחיב את קהל הלקוחות באמצעות רשימות תפוצה 

אנשים שרוצים שדפי הנחיתה שלהם ימכרו יותר

בעלי עסקים שרוצים לבנות אוטוריטה באמצעות תוכן

 מנהלי שיווק שמבינים שתוכן איכותי הוא המפתח לשיווק דיגיטלי אפקטיבי

קו אנכי
Asset 1@10x

אם גם לך אכפת ממערכת היחסים עם הלקוחות שלך

ולא פחות חשוב מזה, יש לך רצון לייצר תוצאות טובות יותר מהתוכן שלך,

אנחנו מזמינים אותך להצטרף לקורס.

קבלו [בחינם]

7 שיעורים שיהפכו את התוכן שלכם לרווחי יותר

 דף זה נבנה בדם יזע ודמעות של אושר, ע"י ווטסון תוכן.

ima3ge