לאחר כתיבה של יותר מ-3,000 מודעות פייסבוק ולמעלה מ-400 דפי נחיתה
שירות ייחודי עבור סוכנויות פרסום ואנשי שיווק:
מחלקת קופירייטינג –
White Label
נבנה מחלקת קופי חיצונית עבור הסוכנות שלך,
ונשחרר אותך להתמקד בגיוס לקוחות, פיתוח וניהול הסוכנות שלך
(בלי לשלם משכורות, בלי לספוג תקופות חלשות, בלי לחפש ולהכשיר כותבים מקצועיים)
מחלקת קופי מקצועית וגמישה, עם נפח עבודה משתנה בהתאם לצורך.
כזאת שלא רק "יוצקת תוכן" אל תוך תהליכי השיווק שלך, אלא מבינה פסיכולוגיה שיווקית מהי, ויודעת כיצד לכתוב בצורה מעמיקה, מעניינת, רלוונטית – ומניעה לפעולה.
דפי נחיתה | מודעות פייסבוק | כתבות | אימייל מרקטינג
White Label כבר אמרנו?
* לא בטוח שתהיה בינינו התאמה,
אבל גם אם לא, נשתדל לשחרר אותך עם לא מעט ערך.
– מהדורה מוגבלת –
האתגרים של אנשי שיווק וסוכנויות ביצירת קופי
מי כמוך מבין את "האנרגיה" השונה של סוכנויות פרסום.
אווירה שבה הכל דחוף, הכל חשוב, והכל היה צריך לקרות אתמול. קמפיין ההמרות היה צריך לעלות אתמול, העיצוב לדף הנחיתה של הלקוח החדש היה צריך להסתיים שלשום
וכמובן צריך לטפל גם בקמפיין שפייסבוק פסל, ולענות ללקוח ששואל למה מחירי הלידים עלו.
סוכנויות פרסום בכלל,
ואנשי שיווק בפרט, עובדים באנרגיות מאוד גבוהות,
ונדרש מהם להפגין שליטה ויכולות אנליטיות שעוזרות להם להבין ולנתח את נתוני ה-PPC, CPM, ההמרה בדף הנחיתה ומה ה-ROI על עלות המדיה.
לתוך כל זה אפשר להוסיף גם את הלחץ המגיע מצד לקוח שתקציב המדיה שלו לא מנוצל כמו שצריך (גם אם עד היום העלויות אצלו היו מעולות, ורק היום קצת פחות).
ובתוך כל האנרגיה המתפרצת הזאת, יש משהו נוסף שצריך לעשות – ליצור קופי.
אבל ליצירה של קופי טוב, דרושה אנרגיה אחרת…
מה צריך כדי ליצור קופי טוב?
#1 Deep Work
כדי לכתוב קופי טוב, צריך את האפשרות להיות בעבודה עמוקה –
מצב בו אנחנו נמצאים בריכוז מלא, ללא הסחות דעת.
אם נהיה פתוחים לכל משימה דחופה או משהו שצץ בוואטסאפ,
יהיה לנו מאוד קשה להצליח ליצור משהו משמעותי וממיר.
#2 אמפתיה והבנה של קהל היעד
הטקסט הוא סוכן המכירות, ואם הוא לא יהיה אמפתי כלפי קהל היעד – הוא פשוט לא יעבוד.
שום טיפול מתוחכם בהתנגדויות, או תחבולות טקסטואליות לא יעבדו –
אם לא ניגש לקהל היעד מתוך הכלה והבנה.
מהי אמפתיה? לא סימפטיה ורחמים, אלא יצירת תחושה שאני מבין את המאבק של הקוראים,
מכיר את השקפת העולם שלהם ולכן הם יכולים לסמוך עליי שאוכל לפתור את הקשיים שלהם.
#3 פסיכולוגיה שיווקית
שימוש בעקרונות של פסיכולוגיה שיווקית, מאפשר לקופי לחדור את מעטה הציניות והפקפוק של הקורא –
ולהגיע אל הלב שלו.
כדי לעשות את זה, על הכותב להבין לעומק את הקהל אליו הוא כותב –
מה התשוקות שלו? מה הדברים החשובים? מה מניע אותו לפעולה?
מתוך מחקר והבנה עמוקה, אפשר ליצור קופי חזק ומניע לפעולה.
#4 מוזיקה בכתיבה
לכל קטע כתוב יש את המוזיקה שלו, הקצב בו הוא כתוב, המשלב, החריזה (או חוסר החריזה) –
כותבים טובים יודעים להשתמש במוזיקה כדי להעביר את המסרים שלהם.
הם יכולים לגרום לדפיקות לב, להצחיק, לשעשע, להדאיג וגם ליצור תחושת הקלה.
מתי להשתמש במשפטים קצרים, ומתי להאריך? האם לשלב חרוזים? האם יש לטקסט מקצב?
האם השמטה של מילה תגרום לטקסט להיות זורם או משכנע יותר?
כותב טוב לא בהכרח יודע לענות על השאלות האלה –
אבל התשובות אליהן משולבות בכל טקסט שהוא כותב.
מי שמנסה לעשות גם וגם עלול ליפול לבינוניות במקרה הסביר,
או למצוא את עצמו בתוך עומס שהוא לא יכול להכיל במקרה הגרוע.
האתגרים של קמפיינרים
אנשי שיווק וקמפיינרים פרילנסרים נמצאים במירוץ יומיומי.
הם מג'נגלים בין משימות:
מקריאטיביות לאנליטיות ומשם לתקשורת בין אישית עם הלקוח.
בכל יום יש להם אינספור משימות שונות – פגישות עם לקוחות חדשים, עדכונים ללקוחות קיימים…
כל אחת מהפעולות האלה מגיעה מקונטקס אחר, ודורשת משאבים אחרים.
כולנו יודעים שהמעבר בין המשימות השונות – מאוד מאתגר –
והפנאי לכתוב בצורה מעמיקה יורד…
האתגרים של סוכנויות פרסום
סוכנויות פרסום יודעות להכיל את הלחץ ואת האנרגיות השונות,
אבל לא תמיד משתלם להן להחזיק את האנשים המתאימים בחברה.
סוכנות פרסום שמחליטה לפתוח מחלקת קופירייטינג עלולה לגלות
שיש זמנים בהם המערכת מוצפת בעבודה,
ויש זמנים בהן הקופירייטר מסתובב בחוסר מעש
ואתם תוהים למה לקחנו אותו מלכתחילה.
ומה קורה לסוכנויות או אנשי שיווק המנסים להיעזר בשירותי קופירייטינג במיקור חוץ?
מקצוענות –
מעבר לזמינות, רבים מהם חווים תסמונות נוספות כמו "תסמונת ההיעלמות", חוסר רצון לקבל פרוייקטים מסויימים, שינוי תמחור באופן שתלוי במצב הרוח, וחוסר יציבות להסתמך עליה.
מקצועיות –
אין רגולציה למקצוע הקופירייטינג. ואמנם טוב שאין רגולציה, אך בשביל שאדם יכתיר עצמו כקופירייטר מוסמך ומקצועי, הוא צריך רק פרופיל בפייסבוק (וגם לא חובה).
ולפעמים אלה אנשים עם יכולות כתיבה טובות, אך חסרי הבנה שיווקית ויכולת להניע לפעולה.
הבנה וידע –
כתיבה חכמה, כזאת שלא מזלזלת באינטיליגנציה של הקורא, יודעת לסקרן אותו ולהניע לפעולה –
דורשת בהרבה מהמקרים גם היכרות עם עולמות תוכן שונים וידע רחב.
לפעמים זה ידע עסקי היכול לסייע ביצירת תוכן מעמיק,
לפעמים זה היכרות עם עולם האימון,
חוקי השקעות, הגבלות רשות לניירות ערך, או ציטוט נחמד של איינשטיין שיכול להשתלב ברגע הנכון ולחזק את המסר.
"יש נטיה ליחס כל משפט חכם שנאמר אי פעם, לאלברט איינשטיין"
(לא של) איינשטיין
בקרה –
ברוב המקרים, לסוכנות אין מספיק משאבים לפקח על עבודת הכתיבה, ולפרילנסרים, כמו למרבית האנשים, אין את היכולת לשמש מנגנון בקרה אובייקטיבי על התוכן שיצרו.
ומה קורה כשעושים את זה נכון, ונעזרים בסוכנות קופי שיש לה – זמינות, מקצוענות, מקצועיות, ידע ותהליכי בקרה?
מעבר ל"אבן" היורדת מהלב של סוכנות הפרסום, או איש השיווק,
שיודעים שיש להם שותפים מקצועים לתהליך,
מעבר לכל אלו, אותם סוכנויות ואנשי שיווק יוכלו ליהנות מ-
#1 המון גמישות
כבר לא צריך לשריין זמן לכתיבת קופי, ולקוות שאף אחד לא יפריע.
הקופי שלך נכתב, בזמן והקמפיין עולה בלי בעיות.
#2 יותר תוצאות
המודעות ודפי הנחיתה שלך מגיעות לתוצאות טובות יותר.
מקסימום מעורבות, לידים ורכישות.
#3 יש פנאי לצמוח
כשלא מתעסקים כל הזמן בכתיבה, נגולה אבן מהלב.
יש זמן לגדול ולהתפתח.
בשורה התחתונה – כל אלה מובילים ליותר כסף ויותר זמן לפתח את הסוכנות
למי זה מתאים?
קמפיינרים ואנשי שיווק
שמבינים שהזמן שלהם שווה יותר, ומעדיפים להתמקד בצמיחה, פיתוח, הבאת לקוחות ויצירת תוצאות.
סוכנויות פרסום
עם מטרה להרים את הרמה של הקופי שהן מייצרות, ומצד שני לשמור על גמישות ולא להעמיס תקורות ועלויות נוספות של עובדים.
– אז איך עושים את זה? –
4 שלבי העבודה
שלב 1 – הזמנה
בשלב הראשון תמלאו טופס מפורט עם ההזמנה שלכם.
בטופס תמצאו שאלות ספציפיות וממוקדות – כך שבתוך כמה דקות, בצורה פשוטה וקלה, תעבירו לנו את כל המידע לכתיבת הקופי.
* לא לדאוג, במידת הצורך אנחנו כאן לסייע בתהליך או לבצע שיחת חידוד.
שלב 2 – כתיבה
ההזמנה שלכם תיקלט במערכת ותעבור למחלקת הקופי.
אחד הקופירייטרים שלנו יקרא את החומרים שלכם לעומק, יבנה את הנרטיב, יפצח את ההצעה וההזדמנות של המוצר של הלקוח שלכם – ויכתוב קופי מותאם ללקוח ומניע לפעולה.
שלב 3 – בקרת איכות
כל טקסט שנכתב בווטסון עובר 4 עיניים מקצועיות. תחילה נכתב על ידי קופריייטר ולאחר מכן עובר למחלקת העריכה, לצורך בקרה ושיפור. נוודא שהטקסט מיישם את עקרונות הקופי, ואת המתודולוגיה שלנו (אותה אנחנו גם מלמדים). במידת הצורך הטקסט חוזר למחלקת הקופי, לחידוד ועריכה.
שלב 4 – הגשה (ותיקונים במקרה הצורך)
תקבלו את הטקסט שהזמנתם, תקראו אותו ותחליטו האם הוא טוב כמו שהוא, או שתרצו שנבצע תיקונים.
סוגי התוכן השיווקי שנוכל לספק לך
מודעות פייסבוק
בין אם מדובר בקמפיין לידים לדף נחיתה, במוצר גנרי, קורס דיגיטלי – או כל מוצר אחר,נייצר עבורכם פוסטים בתמהיל משתנה. קצר מול ארוך, תוכן מול מכירתי.את הפוסטים תריצו ללקוח ותבחנו מה הגרסה שעובדת הכי טוב במקרה שלו.
דפי נחיתה ומכירה
דפי לידים קצרים, דפי נחיתה ארוכים ודפי מכירה אפקטיביים – שיחממו את הלידים בתהליך המכירה, יעבירו אותם מסע לקוח ותהליך רגשי – וימירו אותם.
אימייל מרקטינג
האימייל מרקטינג חי נושם ובועט. ובין כל הבעיטות שלו, נוכל לספק עבורכם דיוורים בסגנונות שונים ובהתאם למטרות שונות. החל מדיוורי תוכן קבועים, סדרות מכירה, ועד לאפטר ליד, ואפטר סייל שמטרתם לחמם לקוח בתהליך מכירה ולשפר המרות.
כתבות
בין אם זאת כתבת תדמית שהיא חלק במסע הלקוח, כתבה שמטרתה לייצר הרשמות לוובינר או כתבה שמעבירה את הלקוח תהליך ובסוף ממירה אותו באמצעות טופס למוצר שלך. את כל אלו נוכל לספק, כולל אחסון הכתבה באתר הכתבות שלנו.
כיצד מתחילים:
1 – משאירים פרטים
לאחר השארת פרטים נחזור אליכם לתיאום זמן נוח לביצוע שיחת התאמה.
2 – משוחחים
שיחת אפיון ואסטרטגיה.
בשיחה נבין את צרכי הסוכנות שלך, ונבין האם וכיצד בדיוק נוכל לעזור לך.
3 – עושים בשבילך. הכל.
זה השלב שבו נפשיל שרוולים, ונכין את המערכת עבורך. ברגע שתכניס לנו הזמנות למערכת (באמצעות הטופס) אנחנו נרוץ על זה.
רוצה להתפנות לדברים החשובים
ולהעביר את הכתיבה השיווקית למקצוענים?
לשיחת אבחון ראשונית [ללא חיוב] 》
שאלות ששואלים אותנו
"מה זה אומר ה-white lable הזה?"
כשאנחנו אומרים ווייט לבל, אנחנו מתכוונים שאנחנו שקופים לחלוטין מול הלקוח.
מבחינתו אנחנו חלק אינטגרלי מהסוכנות שלכם (וכן – יש אופציה שהתקשורת מולו תתנהל דרך מייל של הסוכנות שלכם).
"האם יודעים שאתם כותבים?"
במידה ואתם רוצים, נוכל לשים את עצמנו בפרונט.
אבל אנחנו יכולים להיות White label. כלומר, מותג מדבקה שמסתתר מאחוריכם.
מבחינת הלקוחות שלכם, התוכן נכתב על ידכם – ורק אתם ואנחנו יודעים מי כתב את זה.
"ואם עדיין לא ידוע כמה כתיבה נצטרך?"
אין בעיה, מערכת היחסים ביננו מושתתת על טופס פשוט שתצטרכו למלא בכל פעם שתהיו זקוקים לשירותי הכתיבה שלנו. בשאר הזמן, אפשר לשכוח שאנחנו קיימים 🙂
"מהם זמני האספקה?"
אנחנו מתחייבים לספק את הכתיבה *בתוך כ-5-14 ימים מעת מילוי הטופס (כולל סבב תיקונים).
*תלוי במוצר, בהיקף ובסיכום מול הסוכנות.
ווטסון היא סוכנות תוכן שמבינה אנשים.
אנחנו לא קבלני מילים אלא קבלני רגשות הבונים עבורך את החיבור ואת מערכת היחסים מול הקהל שלך.
היה זה איינשטיין שאמר:
"אין בי כישרון מיוחד, אבל יש בי הרבה סקרנות"
ווטסון שמה במרכז את ערך הסקרנות,
שאם לא הוא, לא היינו מתקדמים כאנושות.
נלמד את העסק שלך, את השפה שלך, נבין אותך
עד שנגיע לרמה שבה נוכל לדבר אותך.
בשלב הזה שבו ספגנו את הDNA והייחודיות שלך לתוכנו,
נתחיל להוציא אותו החוצה באמצעות תוכן עוצמתי, מניע, מרגש ומוכוון מטרה.
בין אם המטרה היא לייצר עבורך יותר לידים, רכישות, לחמם את הלקוחות, לפתור התנגדויות מכירה,
אנחנו כאן בשבילך.
מסע היזמות של ירין,
התחיל בהקמת בית ספר ל־NLP שנכשלה בגדול.
הכישלון הזה עודד אותו להתמקצע בשיווק
והשילוב של אסטרטגיות השיווק עם פסיכולוגיית ההשפעה והשכנוע, הפך מהר מאד את ירין לאחד מאנשי השיווק הבולטים ביותר.
כשנה וחצי אחרי הכישלון הנחרץ,
ירין הקים את מכללת סינרגיה, להתפתחות אישית, זוגית וחברתית – שמלמדת עשרות אלפי גברים ונשים בישראל, באמצעות עשרות קורסים דיגיטליים ותוכניות ליווי היברידיות.
בנוסף, ירין הקים את:
לבלאפ – סוכנות שיווק לבעלי עסקים שרוצים להרוויח יותר ולעבוד פחות.
קורס "קופי נינג'ה" – להכשרת קופירייטרים מקצועיים.
וסדנת "חם וחינם" – לגיוס לידים רותחים ב־0 ₪.
בנוסף, ירין הוא הבעלים של ווטסון, של ווטסון E-Com, ושל המרכול –סוכנויות התוכן האוונגרדיות; ושותף בבית התוכנה Only Spell שמפתח אתרים ותוכנות בארץ ובחו"ל.
אם גם אותך המרדף אחרי הכתיבה מתיש, ולא פחות חשוב מזה, יש לך רצון ליצור כתיבה שיווקית אפקטיבית בעזרת קופירייטרים שמבינים עקרונות פסיכולוגיים, אנחנו מזמינים אותך להשאיר כאן פרטים, ולהתחיל את מערכת היחסים בינינו.
כתבו נא שם טלפון ומייל, ניצור עמכם קשר
ונבחן יחדיו כיצד נוכל לפנות אתכם לדברים החשובים באמת
* לא בטוח שתהיה בינינו התאמה,
אבל גם אם לא, נשתדל לשחרר אותך עם לא מעט ערך.
אם הגעת עד לכאן, יתכן ומשהו בטקסט הוביל אותך ואולי קצת סיקרן או נגע בך.
זה בדיוק מה שנשמח לעשות עבורך בכתיבה השיווקית.
יתכן ויש לך עדיין התלבטות בנוגע לשירות, וזה לגיטימי לגמרי.
לא מעט מהחברות שעובדות איתנו, התלבטו בתחילת הדרך עם דילמות כמו:
האם השירות הזה ישתלם עבורם, והאם זה באמת יפתור להם את הצורך.
מה שעזר להם לקבל את ההחלטה (ובאופן כללי להשאר לקוחות בשירות לתקופה ארוכה)
זה הבנת השירות שמצד אחד, מאפשר להם להתפנות לדברים החשובים בלי לדאוג כל הזמן לקופי, ובלי להכניס עוד כותבים אל תוך החברה,
ומהצד השני, לקבל כתיבה שיווקית איכותית, בהתאמה לבריפים שלהם, כתיבה שמייצרת תוצאות עבור הלקוחות שלהם כל פעם מחדש.
אם זה נשמע לך כמו משהו שיכול להיות רלוונטי עבורך,
נשמח לשוחח, ולראות אם ואיך אנחנו יכולים לעזור.
Ⓒ דף זה נבנה בדם יזע ודמעות של אושר, ע"י ווטסון תוכן.