לאחר כתיבה של יותר מ-3,000 מודעות פייסבוק ולמעלה מ-400 דפי נחיתה

המרכול

קופירייטינג שמוכר​

נכתוב מסרים מדויקים המתבססים על 7 עקרונות פסיכולוגיים - שמייצרים מכירות עבור העסק שלך.

(בלי לאבד אנרגיות ברדיפה אחר "המוזה", בלי לשרוף כסף על קופי שלא עובד, בלי לחשוש שהקופי לא ישדר "אותך")

המשלוח איננו כולל תשר לשמוליק המשלוחן החביב! 

לקוחות ששמו בנו את מבטחם (מסיבה לא ברורה..)

האתגרים של בעלי עסקים ביצירת קופי

בעל עסק – מי כמוך יודע, כמה קשה זה להיות "טוב בהכל, כל הזמן".
רובנו כבר השכלנו לדעת, שמגם וגם וגם – בסוף הרבה פעמים, לא יוצא כלום. איך אפשר להיות עסוק גם בייעול העסק, גם בריצות לפגישות עם לקוחותגם להכין גאנט אירועים, וגם לכתוב תוכן שמניע לפעולה?

רוב בעלי העסקים מכירים את התחושה,
שלפעמים אין אנרגיה –
אין אנרגיה לשבת וליצור קופי.
בין אם זה קופי לדף נחיתה, או לקמפיין הקרוב שעולה מחר לאוויר, או למודעה שהבטחנו לעצמנו שנכתוב כבר שלשום.. לפעמים האנרגיה יכולה להיות כמו קרטון החלב האחרון שנותר על המדף – פשוט לא בתוקף. 

ומה שלא בתוקף – לא קונים.

כי נכון, זה לא פשוט להיות One man show, את האמת? זה יכול להיות ממש מעייף – לרוץ לפגישות, לכתוב מודעות, לאפיין דפי נחיתה, לבדוק שלא פספסת שום חשבונית, שחזרת לרואה חשבון שהתקשר קודם…

את כל הדברים האלה, כל עסק צריך לעשות.
אבל דבר אחד, שממש חשוב שיהיה מדויק – הוא הקופי.

ברגע שהקופי עובד, ההכנסות גדלות, הלחץ יורד, ולעסק יש את האפשרות לשגשג.
הבעיה? צריך לפנות לזה זמן – וכרגע זה מרגיש בלתי אפשרי.

אנחנו מבינים את זה, זו הסיבה שפתחנו את "המרכול" שלנו, כדי להגיע עד אליך עם המוצרים שאתה צריך כדי להרים את העסק שלך. אנחנו משנסים מותניים, ומביאים לך את הקופי הכי טרי והכי טעים (עכשיו יצא מהתנור). 

אז אם נתקעתם בלי, ורק צריכים איזה קופי קטן ככה… להתחיל את היום. אנחנו נהיה השכנים ממול – שתמיד יש להם כוס קופי לתת, זאת שחסרה כדי שהתוכן שלך יהיה קופי מסוג דיירקט ריספונס שימיר כאן ועכשיו,

ופחות קופי קלאסי סטייל פרסומות בטלוויזיה …

מה ההבדל בין קופי "קלאסי",
לקופי דיירקט ריספונס?

לחברה שהיא מותג המוכר בכל בית, כזה שכבר שנים בתחום, יש את הפריבילגיה להשתמש בפרסום "קלאסי".

מטרת הפרסום של מותגים כאלו היא שונה – לייצר "זכירות" כלפי המותג, כך שכשנפגוש במותג בעמדת המכירה הקרובה (נניח כשנעבור ליד מקרר המילקי בסופר) אז יתעורר בנו צורך תת הכרתי לרכוש את המוצר.

במקרים כאלו הקופי הנדרש עבור אותם המותגים, הוא שונה,
ולפעמים מסתכם ב"תביאו את עומר אדם לפרסומת".

לאותם המותגים יש את הפריווילגיה להוציא תקציבים גבוהים על פרסומים – ולא להיות "בלחץ" על מתי יקנו את המוצר או השירות שיש לו להציע. במקרים כאלה, השפעת הפרסום יכולה להגיע גם שבועות לאחר החשיפה אליו.

כשמדובר בעסק קטן או בינוני, שחייב לראות תוצאות כאן ועכשיו, יש את הצורך להשתמש בשיווק דיירקט ריספונס. בצורה זו ניתן לראות את השפעות הפרסום "כאן ועכשיו", למה? כי מדובר בפרסום מכוון לקהל יעד מדויק, עם מסר ספציפי לאוכלוסייה מסוימת, שיניע לפעולה  כבר עכשיו – וימכור, כבר עכשיו.

אין זה אומר שחברות גדולות יכולות לנוח על זרי הדפנה, כל חברה צריכה קופי איכותי, ולהשתמש בדיירקט ריספונס. פשוט לחברות הגדולות, יש יותר זמן להגיע אליו. בעל עסק קטן או חברה בינונית, לא יכולים להרשות לעצמם את אותו הדבר, וצריכים קופי דיירקט רספונס שממיר.

כי החיים קצרים מדי

אז מה זה בעצם קופי דיירקט
רספונס שממיר?

קופי דיירקט רספונס הוא קופי ישיר ומוכוון קהל,
הגורם לקורא
לפעול.
זה קופי שגורם לו לכעוס, לצחוק, לשמוח, להתלהב ובסופו של דבר, גורם לו לבצע פעולה.

החכמה היא לדעת להתאים את טמפ' הקופי, למוצר ולתהליך השיווק הנדרש.

לדוגמה, אחת הדרכים הקלות והזולות להמיר לידים בימינו, היא באמצעות טופס לידים בפייסבוק. אבל, ברוב המקרים, הלידים שיגיעו לא יהיו רלוונטים.

מהצד השני, יש דרכים ארוכות יותר להמיר – לכתוב מודעה ארוכה, שתוביל לדף נחיתה ארוך, שיבקש בסוף הדף מהלקוח להשאיר פרטים… אבל במקרה הזה, יתכן והרבה יתעייפו מהתהליך, ובסוף, לא יישארו כמעט לידים. 

זה כמו לאפות עוגה –
אם נוציא אותה לפני הזמן – היא לא תהיה מוכנה
אם נשאיר אותה יותר מדי זמן בתנור – היא תישרף

עוד לא נשרפת? אפשר להמשיך…

מה צריך (בין היתר) כדי ליצור קופי טוב?

#1 Deep Work

כדי לכתוב קופי טוב, צריך את האפשרות להיות בעבודה עמוקה – מצב בו אנחנו נמצאים בריכוז מלא, ללא הסחות דעתאם נהיה פתוחים לכל משימה דחופה או משהו שצץ בוואטסאפ, יהיה לנו מאוד קשה להצליח ליצור משהו משמעותי וממיר.

#2 אמפתיה והבנה של קהל היעד

הטקסט הוא סוכן המכירות, ואם הוא לא יהיה אמפתי כלפי קהל היעד – הוא פשוט לא יעבוד. שום טיפול מתוחכם בהתנגדויות, או תחבולות טקסטואליות לא יעבדו אם לא ניגש לקהל היעד מתוך הכלה והבנה.
מהי אמפתיה? לא סימפטיה ורחמים, אלא יצירת תחושה שאני מבין את המאבק של הקוראים, מכיר את השקפת העולם שלהם ולכן הם יכולים לסמוך עליי שאוכל לפתור את הקשיים שלהם.

#3 פסיכולוגיה שיווקית

שימוש בעקרונות של פסיכולוגיה שיווקית, מאפשר לקופי לחדור את מעטה הציניות והפקפוק של הקורא – ולהגיע אל הלב שלו.
כדי לעשות את זה, על הכותב להבין לעומק את הקהל אליו הוא כותבמה התשוקות שלו? מה הדברים החשובים? מה מניע אותו לפעולה? מתוך מחקר והבנה עמוקה, אפשר ליצור קופי חזק ומניע לפעולה.

#4 מוזיקה בכתיבה

לכל קטע כתוב יש את המוזיקה שלו, הקצב בו הוא כתוב, המשלב, החריזה (או חוסר החריזה) – כותבים טובים יודעים להשתמש במוזיקה כדי להעביר את המסרים שלהם. הם יכולים לגרום לדפיקות לב, להצחיק, לשעשע, להדאיג וגם ליצור תחושת הקלה.

מתי להשתמש במשפטים קצרים, ומתי להאריך? האם לשלב חרוזים? האם יש לטקסט מקצב? האם השמטה של מילה תגרום לטקסט להיות זורם או משכנע יותר? כותב טוב לא בהכרח יודע לענות על השאלות האלה – אבל התשובות אליהן משולבות בכל טקסט שהוא כותב. בעל עסק שלא מצויד ב-4 הדברים הללו, ובכל זאת מחליט לפנות לסוכנות קופי חיצונית עלול להיתקל בכמה אתגרים.

מה האתגרים במציאת שירותי
קופירייטינג חיצוניים?

כבר החלטת באומץ רב להיפטר (סוף סוף) מהעז,
פנית לקופירייטר או קופירייטרית,
הם השחיזו את המקלדת והתחילו לכתוב,

ואז..

יתכן והרגשת שחסר להם אחד מ-4 המרכיבים הבאים:

מקצוענות

מטבע היות הכותב "one man show" לא תמיד הקופירייטר יהיה זמין עבורנו בדיוק כשנצטרך אותו, רבים מהכותבים הפרילנסרים חווים תסמונות נוספות כמו "תסמונת ההיעלמות", חוסר רצון לקבל פרוייקטים מסוימים, שינוי תמחור באופן שתלוי במצב הרוח, וחוסר יציבות להסתמך עליה.

מקצועיות

אין רגולציה למקצוע הקופירייטינג. ואמנם טוב שאין רגולציה, אך בשביל שאדם יכתיר עצמו כקופירייטר מוסמך ומקצועי, הוא צריך רק פרופיל בפייסבוק (וגם לא חובה).
ולפעמים אלה אנשים עם יכולות כתיבה טובות ונפלאות, אך חסרי הבנה שיווקית ויכולת להניע לפעולה.

הבנה וידע

כתיבה חכמה, שלא מזלזלת באינטליגנציה של הקורא, יודעת לסקרן אותו ולהניע לפעולה – דורשת בהרבה מהמקרים גם היכרות עם עולמות תוכן שונים. לפעמים זה ידע עסקי היכול לסייע ביצירת תוכן מעמיק, לפעמים זה היכרות עם עולם האימון, חוקי השקעות, או ציטוט נחמד של איינשטיין שיכול להשתלב ברגע הנכון ולחזק את המסר.

בקרה

ברוב המקרים, אין לנו כבני האדם את היכולת להיות אובייקטיבים עבור התכנים שאנחנו עצמנו כתבנו.
מעבר לזה, הרבה פעמים אין לנו את הכוח, את האנרגיה לשבת ולכתוב אחרי יום שבו רצנו לפגישות, פיצחנו בריפים, ורק רצינו להספיק לשתות כוס קפה.

כל אלו מובילים פעמים רבות, לתוצרים באיכות נמוכה

אבל מה קורה כשנעזרים בסוכנות קופי דיירקט רספונס?

ברגע שנעזרים בסוכנות קופי דיירקט רספונס, שמבינה אנשים, שיש לה אנשים, שמבינה פסיכולוגיה אנושית, שיש לה מעגלי בקרה פנימיים, כזאת שאפשר לסמוך עליה, אחד הדברים העיקריים שקורים באותו רגע, היא התחושה של – 

אבן שיורדת מהלב

שסוף סוף מצאת את הצלע החסרה
וכבר לא צריך למצוא כל פעם מחדש את האנרגיות

לשבת ולכתוב, להתנתק מהטלפון, מהעסק,
לייצר את הריכוז שנחוץ לנו (גם אם הוא בכלל לא קיים עכשיו)…יש מישהו שעושה את כל זה בשבילך.

ומעבר ל"אבן" היורדת מהלב, זה מה שקורה כשמשתמשים בסוכנות קופי חיצונית -

המון גמישות

כבר לא צריך לשריין זמן לכתיבת קופי, ולקוות שאף אחד לא יפריע. הקופי שלך נכתב, בזמן והקמפיין עולה בלי בעיות 🙂

יותר תוצאות

המודעות ודפי הנחיתה שלך מגיעים לתוצאות טובות יותר. מקסימום מעורבות, לידים ורכישות.

יש פנאי לצמוח

כשלא מתעסקים כל הזמן בכתיבה,  יש זמן לגדול ולהתפתח,
בעל העסק פנוי לעסוק בשליחת הצעות מחיר, ולא בלמה דף הנחיתה או המודעות לא ממירות, ואיך הוא כותב עכשיו קופי מדויק,
שיגרום לעלות לקוח – לרדת.

איך קופי מדויק משפיע על
עלות לקוח?

קופי מדויק, הוא כמו שיחה מרתקת עם אדם הרוצה להיות בה.
אם נדבר עם מישהו, על נושא שלא מעניין אותו, כלל הנראה שבשלב מסוים הוא יקום וילך, או שהוא ישאר מתוך נימוס ולא יקשיב למילה שנגיד. מצד שני, אם ננהל איתו שיחה על נושא הנוגע לליבו, נכיל את הכאבים שלו, נבין את הפחדים והחששות שלו, ונוביל אותו אל עבר ההנאות שלו – אז נתפוס את תשומת ליבו.

זה הסיפור של קופי טוב. אם נתפוס את תשומת הלב של הקהל, יהיה לנו יותר קל ליצור את מערכת היחסים שבסופו של דבר תוביל למכירה. 

כשעובדים עם עקרונות שיווקים, כשעובדים על פי נוסחה, כשכותבים בשביל הלקוח, בלי לזלזל באינטיליגנציה שלו, אז סיכויי ההמרה גדלים, ועלות הלקוח יורדת.

משפט סיני חכם 你做谷歌

קופי טוב יכול למכור הכל (?)

רבים יוצאים מנקודת הנחה שאם הקופי מצוין, המכירות יתחילו לזרום ללא בעיה. אז משקיעים בתוכן, מהדקים אותו עוד קצת, מתרגשים ובטוחים שזהו – החלק הקשה מאחורינו. אך עדיין נשאלת השאלה – האם קופי טוב בהכרח מביא מכירות? התשובה.. היא לא.

יש מרכיבים רבים שיכולים להשפיע מכירות:

#1

גודל קהל היעד

במידה וקהל היעד  של המוצר או השירות מצומצם מאוד, גם אם הקופי יעבוד מעולה לא יהיו מכירות רבות.

#2

איכות הפרסום הממומן

פרסום ממומן הוא כלי נהדר להגדיל מכירות. אך אם הוא אינו מטורגט כראוי, והבשורה נופלת על אוזניים ערלות, הפרסום לא יניב תוצאות.

#3

פרודקט Market Fit

חשוב לוודא כי המוצר או השירות שאנחנו מוכרים מותאם לקהל שאליו אנחנו חושפים אותו, ומעבר לזה – שהקהל שאנחנו פונים אליו, רוצה (ולא רק צריך) את המוצר או השירות שלנו.

#4

ההצעה השיווקית

"מבצע מצוין לזמן בלתי מוגבל במחיר משלם!" הייתם קונים את מה שהם מוכרים? ככל הנראה שלא. הצעה שיווקית ממוקדת קהל ומסר היא הכרחית על מנת שהקופי ימיר, ויהיו מכירות.
כמובן אנחנו יכולים לסייע בניסוח ההצעה השיווקית, אבל זה תלוי בגבולות הגזרה של המוצר עצמו (נוכל להפוך חמור לסוס, אבל לא לציפור).

#5

מזג האוויר

טוב נו, הגזמנו.

המוצרים
במרכול

דפי נחיתה

דפי לידים קצרים, דפי נחיתה ארוכים ודפי מכירה אפקטיביים – שיחממו את הלידים בתהליך המכירה,
יעבירו אותם מסע לקוח ותהליך רגשי – וימירו אותם.

המחירים במחירון כוללים: קופי, מחקר ואיפיון.
המחירים אינם כוללים: מע"מ, עיצוב ובניה.
(ניתן להזמין דפים הכוללים עיצוב ובניה)

מחיר: 3,400 ₪

(ויכול לרדת עד 2,600 ₪ בהזמנת חבילה)

מוצר הדגל של ווטסון, שמטרתו העיקרית היא למכור את השירות או המוצר.
תפקידו הוא לתפוס את תשומת הלב של הלקוח, ולהניע לפעולה: השארת פרטים, רכישה ועוד. 

מטרות שיווקיות:
#מכירה   #סינון_לידים   #לידים_חמים

מתאים עבור:
#נותני_שירותים  #יועצים  #מאמנים  #מטפלים #מוצרי_בריאות

מחיר: 1,200 ₪

(ויכול לרדת עד 900 ₪ בהזמנת חבילה)

דף נחיתה המשמש להצגת מוצר חינמי. הצעת מוצרים חינמיים, כבר הפכה להיות מעין תופעה נפוצה, ולא מעט אנשים מגלים אליה אדישות – אנחנו, יודעים לייצר דף למוצר חינמי, שישבור את האדישות. 

מטרות שיווקיות:
#הרשמה_לוובינר   #מדריך_חינמי  #לידים_קפואים

מתאים עבור:
#נותני_שירותים  #יועצים  #מאמנים  #מטפלים

מחיר: 2,400 ₪

(ויכול לרדת עד 1,800 ₪ בהזמנת חבילה)

מכיל מידע מפורט ומעמיק על המוצר או השירות. מדובר בדף שבו המטרה היא שהלקוח הפוטנציאלי ישאיר מספר טלפון, או כתובת מייל על מנת שנוכל לשוב אליו, ובסופו של דבר להניעו לפעולה. הדף מתאים לכל מוצר.

מטרות שיווקיות:
#לידים

מתאים עבור:
#נותני_שירותים  #יועצים  #מאמנים  #מטפלים #נדל"ן #השקעות

 רוצה להציץ בדוגמאות של דפי נחיתה? לחץ כאן

מודעות

בין אם מדובר בקמפיין לידים לדף נחיתה, במוצר גנרי, קורס דיגיטלי – או כל מוצר אחר, נייצר עבורכם פוסטים בתמהיל משתנה. קצר מול ארוך, תוכן מול מכירתי. את הפוסטים תריצו ללקוח ותבחנו מה הגרסה שעובדת הכי טוב במקרה שלו.

מחירון המודעות – הוא לפי חבילות של 5 מודעות באורכים משתנים (קצר-בינוני-ארוך)
* אפשר לערבב בין המוצרים במדף זה

מחיר (לחבילה של 5 מודעות): 1,100 ₪

(ויכול לרדת עד 800 ₪ בהזמנת חבילה)

מודעות קצרות וממוקדות המייצרות סקרנות כלפי המוצר או השירות ומניעות לפעולה.

מטרות שיווקיות:
#כניסות_לאתר   #לידים_זולים

מתאים עבור:
#חנויות  #מוצרים_פיזיים  #מותגים

מחיר (לחבילה של 5 מודעות): 1,100 ₪

(ויכול לרדת עד 800 ₪ בהזמנת חבילה)

מודעות מפורטות (לעיתים די ארוכות) המכילות בעיקר מידע נרחב על המוצר או השירות. ברוב הפעמים זו הזדמנות לשלב סיפור מקרה, או ראיון קצר עם לקוח על מנת להעביר את המסר.

מטרות שיווקיות:
#לידים_חמים

מתאים עבור:
#נותני_שירותים  #יועצים  #מאמנים  #מטפלים #נדל"ן_והשקעות

מחיר (לחבילה של 5 מודעות): 1,100 ₪

(ויכול לרדת עד 800 ₪ בהזמנת חבילה)

מודעות הפונות ללקוחות שכבר ביקרו באתר העסק, לחצו על מודעה של העסק – אך לא ביצעו פעולה כלשהי – כמו קנייה, או השארת פרטים למשל.

המודעות מיועדות כדי "לסגור את העסקה". מודעות אלה מביאות לתודעת הלקוח את המוצר או השירות וחייבות להפנות לאתר, טופס להשארת פרטים.

מטרות שיווקיות:
#חימום_הקהל

מתאים עבור:
#נותני_שירותים  #יועצים  #מאמנים  #מטפלים #מוצרי_בריאות #חנויות #מוצרים_פיזיים #נדל"ן והשקעות

מחיר (לחבילה של 5 מודעות): 1,100 ₪

(ויכול לרדת עד 800 ₪ בהזמנת חבילה)

מודעות "ישירות", "קצרות וקולעות". מטרתן היא להגיד שישנו מוצר או שירות שכדאי לנו להשתמש בו. 

ברוב הפעמים המודעה תכלול כמה נקודות המראות את יתרונותיו של המוצר, והן יוצגו בצורה ממוקדת ועניינית. 

מטרות שיווקיות:
#מכירה

מתאים עבור:
#נותני_שירותים  #יועצים  #מאמנים  #מטפלים

ניתן להזמין רק חבילת מודעות, כל חבילה כוללת 5 מודעות, זאת במטרה לאפשר לנו להיכנס יותר לעומק, כדי שנוכל לייצר עבורכם כמה גרסאות שונות, על מנת לבדוק מה עבד יותר טוב בקידום הממומן.

 רוצה להציץ בדוגמאות? לחץ כאן

כתבות

בין אם זאת כתבת תדמית שהיא חלק ממסע הלקוח, כתבה שמטרתה לייצר הרשמות לוובינר או כתבה שמעבירה את הלקוח תהליך ובסוף ממירה אותו באמצעות טופס למוצר שלך. את כל אלו נוכל לספק, כולל אחסון הכתבה באתר הכתבות שלנו.

מחיר: 2,400 ₪

(ויכול לרדת עד 1,700 ₪ בהזמנת חבילה)

כתבות שבאות לחזק את המיתוג של העסק, לספק אינפורמציה רלוונטית, להגדיל את קהל היעד, היקף המכירות, ולאפשר לנו להציג את המסר בצורה ויזואלית.
בחלק מהפעמים כתבות מסוג זה באות לגולל את סיפור המותג באמצעות ראיון עם מייסד העסק, העובדים,  או כאלה הפורשות בפנינו את הסיפור על מייסד העסק, והסיבות להקמת העסק. בכתבות מסוג זה ניתנת במה די גדולה לשיח אותנטי וזורם בין המראיין למרואיין. 

מטרות שיווקיות:
#חימום_הקהל

מתאים עבור:
#נותני_שירותים  #יועצים  #מאמנים  #מטפלים #נדל"ן_והשקעות

מחיר: 2,400 ₪

(ויכול לרדת עד 1,700 ₪ בהזמנת חבילה)

כלי מצוין לקידום העסק. צורה נוחה להכווין את הקהל לשירות או המוצר שאנחנו מציעים. 
פעמים רבות, משתמשים בכתבות מסוג זה על מנת "להניע" את העסק ש"עומד במקום".

מטרות שיווקיות:
#לידים_חמים

מתאים עבור:
#נותני_שירותים #יועצים  #מאמנים  #מטפלים

מחיר: 1,150 ₪

(ויכול לרדת עד 850 ₪ בהזמנת חבילה)

כתבות קצרות, ממוקדות ומסקרנות שמטרתן לאסוף לידים.
בכתבות מסוג זה ברוב המקרים לא נרחיב בצורה מעמיקה על "הפואנטה",
וניצור סיפור מסקרן שישאיר מקום לשאלות, ויגרום לקוראים ליצור קשר.

מטרות שיווקיות:
#לידים_זולים

מתאים עבור:
 #נדל"ן_והשקעות #מוצרי_בריאות

 רוצה להציץ בדוגמאות? לחץ כאן

אימייל מרקטינג

האימייל מרקטינג חי נושם ובועט. ובין כל הבעיטות שלו, נוכל לספק עבורכם דיוורים בסגנונות שונים ובהתאם למטרות שונות. החל מדיוורי תוכן קבועים, סדרות מכירה, ועד לאפטר ליד, ואפטר סייל שמטרתם לחמם לקוח בתהליך מכירה ולשפר המרות.

מחירון האימיילים – הוא לפי חבילות של 10 מיילים באורכים משתנים (קצר-בינוני-ארוך)
* אפשר לערבב בין המוצרים במדף זה

מחיר (ל- 10 אימיילים): 4,000 ₪

(ויכול לרדת עד 3,000 ₪ בהזמנת חבילה)

לרוב סדרה מסוג זה תכיל 4 מיילים שמטרתם היא לפתור התנגדויות, ולהניע את הלקוח לכיוון המוצר שלנו, לקרב אותו לרכישה. מיילים שיגעו בכל פעם בבעיה אחרת שככל הנראה מונעת מאנשים לרכוש. ככל שמשתפים את הלקוח יותר, ומציעים לו מידע שרלוונטי למוצר, כך ישנו סיכוי יותר גבוה שבסוף, הוא לחץ על כפתור "לרכישה". 

מטרות שיווקיות:
#חימום_לקראת_שיחת_מכירה

מחיר (ל- 10 אימיילים): 4,000 ₪

(ויכול לרדת עד 3,000 ₪ בהזמנת חבילה)

בסדרות מסוג זה, מטרת המיילים היא לקדם מוצר או שירות ספציפי. במיילים נדבר בה על הסיבה המרכזית שהמוצר שלנו, ישנה את החיים של האנשים, ואם נרצה לדייק – איך המוצר שלנו הוא הדבר שחסר להם עכשיו.
מדובר במיילים ישירים, שכל מי שקורא אותם, אמור להבין בדיוק מה המוצר, מה המחיר שלו, ולמה לקנות עכשיו.

מטרות שיווקיות:
#מכירה

מחיר (ל- 10 אימיילים): 4,000 ₪

(ויכול לרדת עד 3,000 ₪ בהזמנת חבילה)

מיילים שישלחו ללקוח לאחר הרכישה ויתרכזו במוצר או בשירות הנרכש, יציעו מידע על אופן השימוש, יספרו על שירותים משלימים ויעודדו את הרוכש לדרג את השירות ולהמליץ עלינו, במטרה לעודד את הלקוח לרכוש אפ-סיילים ושירותים נוספים או מוצרים משלימים.
 

מטרות שיווקיות:
#הגדלת_שימוש_במוצר  #אפסייל

מחיר (ל- 10 אימיילים): 4,000 ₪

(ויכול לרדת עד 3,000 ₪ בהזמנת חבילה)

סדרת מיילים שתישלח לאחר הצטרפות לשירות או לניוזלטר, ותספר ללקוחות מדוע הם עשו את הבחירה הנכונה בכך שהחליטו להיות לקוחות שלנו. פעמים רבות ניתן לצרף במיילים אלה קופון הנחה, או מתנה.
מדובר במעין "הקדמה" שתספר ללקוחות מה הם הולכים לקבל מאיתנו, ולמה שווה להם להישאר איתנו. 

מטרות שיווקיות:
#חימום

התמחור לכל חבילה הוא לפי חבילה של 10 מיילים

 רוצה להציץ בדוגמאות? לחץ כאן

אנחנו עושים גם פגישות אסטרטגיה

רוצים לתכנן את אסטרטגיית התוכן שלכם?
לפצח את המסר השיווקי לפי נוסחת 7 המרכיבים שלנו?
להתיעץ על כיוונים שיווקיים? 

בנוסף לשירותי הקופי שלנו אפשר לרכוש גם פגישת יעוץ אסטרטגי/שיווקי/קופי שבה נבנה אסטרטגייה רחבה ומעמיקה לעסק שלך, שתשתלב בול עם הקופי שהכנו לך.
*זמן הפגישה – 60 דק'

מיקום? – ZOOM 🙂
עלות – 1,500 ש"ח + מע"מ

** הפגישה היא עם דודו נחום – שותף מייסד ומנכ"ל הסוכנות **

100% אחריות

14 ימים מהרגע שבו "המשלוח הגיע"
אפשר להחזיר ל- 2 סבבי תיקונים

חבילות

הכי משתלם

צריכים תוכן על בסיס קבוע?

יש לנו גם חבילות חודשיות

צריכים להוציא תוכן על בסיס שוטף?
בין אם זה מיילים לרשימת התפוצה, כתבות לאתר, פוסטים לפייסבוק, מודעות לפרסום הממומן או דפי נחיתה לקמפיינים השונים, אנחנו יכולים לספק עבורך את זה.

היתרון הנוסף של החבילות החודשיות (מעבר להנחה במחיר) היא שברגע שנתחיל לעבוד יחד, מוצמד לך קופירייטר (או קופירייטרית) צמוד שיהיה מנהל תיק הלקוח שלך.

בשיטת החבילות שלנו, אתם מקבלים "ווטסונים" שאותם ניתן להמיר
לאיזה שירות שתרצו, מתי שתרצו.
ווטסון 1 = שקל 1
(ובחבילות אפשר כמובן לקנות ווטסון בהנחה)

לא הספקת לנצל החודש את כל הווטסונים?
הם נצברים עבורכם לחודש הבא(עד 12 חודשים קדימה)

סל קל

עסקים בתחילת הדרך הרוצים ליצר תוכן קבוע
1200
  • 1400 ווטסונים
  • ללא הנחה על הקורסים
  • שימוש גמיש בקרדיטים

סל עם גלגלים

עסקים בוגרים הרוצים ליצר תוכן על בסיס שוטף
2400
  • 2880 ווטסונים
  • 15% הנחה על קורסים
  • שימוש גמיש בקרדיטים

עגלה

מתאים לעסקים גדולים עם דרישה גבוהה לחומרים שוטפים
3400
  • 4150 ווטסונים
  • 30% הנחה על קורסים
  • שימוש גמיש בקרדיטים
מומלץ

שודד בסופר

מתאים לעסקים בצמיחה שצריכים תוכן על פי דרישה
5000
  • 6500 ווטסונים
  • 50% הנחה על קורסים
  • שימוש גמיש בקרדיטים

מהר לפני שהמדף מתרוקן!

מתלבטים? מוזמנים לשיחת אבחון ראשונית [ללא התחייבות]

למי זה מתאים?

יועצים ומנטורים

אנשים שעובדים עם אנשים. 
אלה שצריכים לגעת בנקודות הרגישות של הלקוחות שלהם, לגעת בתקוות, בפחדים, בכאבים, ללוות אותם בדרך לפתרון.

בעלי מקצועות טיפוליים

אנשים שעובדים למען אנשים.
מקצועות רפואיים, פרא-רפואיים, פסיכולוגיים, מטפלים בשיטת NLP וכו. אנשים שהמסר שלהם הוא איך הם יכולים להקל על חייהם של המטופלים שלהם, ולהביאם למקום טוב יותר. הטקסטים שלהם יהיו סיפורים שידגישו את התועלת שיניבו, משימוש במוצרים או השירותים שלהם.

נדל"ן / השקעות

אנשים שמטרתם העיקרית היא לספק הזדמנויות ותכנים אינפורמטיביים שישקפו את הבנתם העמוקה בתחום, יחשפו את נסיונים במקצוע, ויתנו טיפים ללקוחותיהם המתעניינים בתחום. 

בעלי חנויות

אנשים בעלי עסק עם מוצר פיזי –
מוצרים ספורט, קוסמטיקה, מוצרי חשמל או כל מוצר פיזי אחר. פעמים רבות לעסקים כאלה ישנו גם אתר סחר, במידת הצורך נוכל לספק תוכן גם לפלטפורמה הזו.

מוצרי בריאות

תוספי תזונה, רפואה מונעת, מוצרי פיזיותרפיה – כל מוצר המטיב עם גוף האדם ונפשו – אנחנו נשמח לסייע לכם לקדם אותו.

תכלס? כמעט כל עסק…

כל עסק צריך שיהיו לו תכנים איכותיים שילמדו את הקהל שלו משהו, שיגרמו לקהל שלו לקנות משהו, שיגרמו לקהל שלו להעביר את הבשורה הלאה, ובכלל – להגדיל את קהל הלקוחות כל הזמן, כדי להמשיך לנהל עסק פעיל ומניב.

למי זה לא מתאים?

עסקים בתחום ההימורים, פורקס, סמים לא חוקיים וסיגריות.
*ביצעת רכישה והעסק שלך משתייך לקבוצה כאן למעלה?
אל דאגה, נזכה אותך באופן מיידי.

מתבלטים? נשמח לסייע!

לשיחת אבחון ראשונית [ללא התחייבות]

אז איך עושים את זה?
5 שלבי העבודה

#1

מזמינים

בוחרים את המוצרים הרלוונטים ומשאירים פרטים ליצירת קשר. 

#2

משוחחים

בשלב הראשון  נבצע שיחת התאמה. במידה ונבחר לצאת יחד לדרך, תמלאו טופס מפורט עם מה שאתם צריכים מאיתנו. בטופס תמצאו שאלות ספציפיות וממוקדות – כך שבתוך כמה דקות, בצורה פשוטה וקלה, תעבירו לנו את כל המידע לכתיבת הקופי.
*לא לדאוג, במידת הצורך אנחנו כאן לסייע בתהליך או לבצע שיחת חידוד.

#3

כותבים

ההזמנה שלכם תיקלט במערכת, ואחד הקופירייטרים שלנו יקרא את החומרים שלכם לעומק, יבנה את הנרטיב, יפצח את ההצעה וההזדמנות של המוצר של הלקוח שלכם – ויכתוב קופי מותאם ומניע לפעולה.

#4

בודקים

כל טקסט שנכתב בווטסון עובר 4 עיניים מקצועיות. תחילה נכתב על ידי קופירייטר, עובר למחלקת העריכה, לצורך בקרה ושיפור. נוודא שהטקסט מיישם את עקרונות הקופי, ואת המתודולוגיה שלנו (אותה אנחנו גם מלמדים). במידת הצורך הטקסט חוזר למחלקת הקופי, לחידוד ועריכה.

#5

שולחים (ותיקונים במקרה הצורך)

נשלח אליכם את החומרים שיצרנו, תקראו אותם ותחליטו האם אתם מבסוטים מהסחורה, או שתרצו שנביא לכם נגלה משודרגת. 
וזהו, יש לכם תוכן שיווקי, כמו שביקשתם 🙂 

אלו הם 5 שלבי מתודולוגיית העבודה שלנו, שבאמצעותה אנחנו משחררים אתכם.
כי ברגע שאתם יודעים שמישהו אחר, מחכה לכם עם מרכול שלם של טקסטים, במיוחד בשבילכם… ועושה את זה בצורה הכי מקצועית שיש, יש לכם שקט להתעסק בכל השאר.

אז בקיצור- כיצד מתחילים?

#1 בוחרים את המוצרים

בין אם זה דף נחיתה, מודעה, ניוזלטר או כל דבר אחר. לאחר השארת פרטים נחזור אליכם לתיאום זמן נוח לביצוע שיחת התאמה.

#2 משלמים ומתחילים

שיחת אפיון ואסטרטגיה.
בשיחה נבין את צרכי הסוכנות שלך, ונבין האם וכיצד בדיוק נוכל לעזור לך.

#3 עושים בשבילך. הכל.

זה השלב שבו נפשיל שרוולים, ונכין את המערכת עבורך.

שימור לקוחות, ריצות לפגישות, כתיבת תוכן עד השעות הקטנות…יש לך מספיק מחויבויות להתעסק בהן – אנחנו יכולים לקחת ממך את מעמסת הכתיבה – גם אם מדובר בקופי לקמפיין אחד, או סדרת מיילים ודף נחיתה

יש התלבטות? נשמח לסייע

לשיחת אבחון ראשונית [ללא התחייבות]

רוצים לשמוע פרטים נוספים?
נשמח לדבר

כתבו נא שם, טלפון ומייל

*לא בטוח שתהיה בינינו התאמה, אבל גם אם לא, נשתדל לשחרר אותך עם לא מעט ערך.

שאלות היום

בוודאי ובוודאי. אנחנו כותבים הכל, החל ממודעות, לדפי נחיתה לכתבות… ובכל נושא (כמעט).

ברגע שהלקוח נקלט אצלנו, מתחיל תהליך למידה קפדני להכרת המוצר או העסק. בכלל, כל עוד אנחנו כותבים – אנחנו מעמיקים את הידע שלנו בתחום אליו הלקוח משתייך. 

בהחלט. אנחנו לא כותבים תכנים על הימורים, פורקס, סמים לא חוקיים וסיגריות. חוץ מזה, הכל פתוח!

כמובן, לצד שירותי התוכן האיכותיים שאנחנו מספקים אנחנו מציעים גם שירות של שיחות אסטרטגייה במידת הצורך למי שמרגיש שהדבר יניב לו תועלת. 

אין בעיה, מערכת היחסים ביננו מושתתת על טופס פשוט שתצטרכו למלא בכל פעם שתהיו זקוקים לשירותי הכתיבה שלנו במידה והעבודה הינה חד פעמית, 

או שאנו חותמים על הסכם בהתאם לתקופות העבודה השונות שאנו מציעים בחבילות שלנו. 

אנחנו מתחייבים לספק את הכתיבה *בתוך כ-5-14 ימים מעת מילוי הטופס (כולל סבב תיקונים). 

*תלוי במוצר, בהיקף ובסיכום מולנו.

מי אנחנו?

ווטסון היא סוכנות תוכן שמבינה אנשים. אנחנו לא קבלני מילים אלא קבלני רגשות הבונים עבורך את החיבור ואת מערכת היחסים מול הקהל שלך. היה זה איינשטיין שאמר: "אין בי כישרון מיוחד, אבל יש בי הרבה סקרנות"

ווטסון שמה במרכז את ערך הסקרנות, שאם לא הוא, לא היינו מתקדמים כאנושות.
נלמד את העסק שלך, את השפה שלך, נבין אותך עד שנגיע לרמה שבה נוכל לדבר אותך.

בשלב הזה שבו ספגנו את הDNA והייחודיות שלך לתוכנו, נתחיל להוציא אותו החוצה באמצעות תוכן עוצמתי, מניע, מרגש ומוכוון מטרה. בין אם המטרה היא לייצר עבורך יותר לידים, רכישות, לחמם את הלקוחות, לפתור התנגדויות מכירה, אנחנו כאן בשבילך.

דודו נחום

כשדודו היה יזם בתחילת דרכו,  הוא הקים עסק למתנות מודפסות אשר בלשון המעטה, לא נחל הצלחה.
כשדודו החליט למכור אותו, הוא נחשף לעולם התוכן השיווקי והפסיכולוגיה השיווקית, וכך הצליח למכור עסק באמצעות דף נחיתה ופוסט אורגני בפייסבוק.
לאחר מכן הקים את סוכנות הפרסום סלאפ, שנמכרה ב2018.
יצר את קורס בראשית  – קורס הסמכה מקצועית לקופירייטרים
קורס דפי המראה – לבניית דפים שמייצרים מכירות
וסדנת פוסטים שמוכרים.
בנוסף דודו יזם בתחום הלימודים און ליין, יועץ קופירייטינג, ושותף בעסקים שונים בתחום הקורסים הדיגיטלים.

לפני מספר שנים, מיכאל מלמדוב, המנכ"ל של המלין, הצטרף כשותף וסמנכ"ל שיווק בעסק בתחום התיירות וההתפתחות האישית. באותה תקופה העסק ייצר מחזור ממוצע שנתי של 700,000 שקלים.

בפרק זמן של פחות משנה ובעזרת שילוב של טכנולוגיה חכמה, קופי חכם ותהליכי שיווק שונים הגדילו את המחזורים כמעט פי 7 למעל 4.5 מיליון שקלים.
תוך פרק זמן לא ארוך, הגיעו הצעות שונות לתכולות שיווק מהצוות הפנימי שמיכאל הקים וכך מיכאל יצר את סוכנות הפרסום המלין.

בנוסף מיכאל שותף מייסד ב-Be Talent, קהילה להתפתחות אישית דרך כנסים, קורסים וסדנאות, שותף מייסד ב-Bamboo, חברה המספקת שירותי מיקור חוץ של שיווק-מכירות, שותף בפעילות של מכללת יובל הס ומנחה הפודקאסט 'השיעורים שלא למדתי בבצפר'.

מיכאל מלמדוב

אם הגעת עד לכאן...

אם הגעת עד לכאן, אז יתכן ויש לך לא מעט זמן פנוי (בכל זאת, דף די ארוך) ותחביב מוזר לקרוא דפי נחיתה (ארוכים וחופרים).

אבל יתכן גם שמשהו בטקסט הוביל אותך ואולי קצת סיקרן או נגע בך. זה בדיוק מה שנשמח לעשות עבורך בכתיבה השיווקית.
יתכן ויש לך עדיין התלבטות בנוגע לשירות, וזה לגיטימי לגמרי. לא מעט מהחברות שעובדות איתנו, התלבטו בתחילת הדרך עם דילמות כמו: האם השירות הזה ישתלם עבורם, והאם זה באמת יפתור להם את הצורך.

מה שעזר להן לקבל את ההחלטה (ובאופן כללי להישאר לקוחות בשירות לתקופה ארוכה) זה הבנת השירות שמצד אחד, מאפשר להם להתפנות לדברים החשובים בלי לדאוג כל הזמן לקופי, ובלי להכניס עוד כותבים אל תוך החברה, ומהצד השני, לקבל כתיבה שיווקית איכותית, בהתאמה לבריפים שלהם, כתיבה שמייצרת תוצאות עבור הלקוחות שלהם כל פעם מחדש.
אם זה נשמע לך כמו משהו שיכול להיות רלוונטי עבורך, נשמח לשוחח, ולראות אם ואיך אנחנו יכולים לעזור.

 דף זה נבנה בדם יזע ודמעות של אושר, ע"י ווטסון תוכן.

ima3ge