איך להגדיל את המכירות מרשימת התפוצה ב-100%-400%?
הדבר האחד שעשינו
והגדיל את אחוזי הפתיחה ב-30% באופן מיידי ועוד 20 פעולות קטנות וקלות ליישום
(שיגדילו את אחוזי הפתיחה, יקטינו את ההסרות ויאפשרו לך לייצר יותר כסף מרשימת הדיוור)
נרשמים ומקבלים בכל יום, צ'קליסט ממוקד, מפורק וקל ליישום ישר למייל
3 דקות קריאה | 3 דקות יישום | פי 3 תוצאות
*אנחנו לא אוהבים ספאם.
לא נעביר את הפרטים שלך לאף אחד.
איך להגדיל את המכירות מרשימת התפוצה ב-100%-400%?
אימייל-קורס חינמי לבעלי רשימות דיוור:
הדבר האחד שעשינו
והגדיל את אחוזי הפתיחה ב-30% באופן מיידי
ועוד 20 פעולות קטנות וקלות ליישום
(שיגדילו את אחוזי הפתיחה, יקטינו את ההסרות ויאפשרו לך לייצר יותר כסף מרשימת הדיוור)
נרשמים ומקבלים בכל יום, צ'קליסט ממוקד, מפורק וקל ליישום ישר למייל
3 דקות קריאה | 3 דקות יישום | פי 3 תוצאות
*אנחנו לא אוהבים ספאם.
לא נעביר את הפרטים שלך לאף אחד.
מה נלמד במיני קורס?
הדבר האחד –
שרוב בעלי רשימות הדיוור עושים ונתקעים בגללו ב"תקרת הזכוכית" (ומרגישים שלא קוראים את הדיוורים שלהם, הם לא מייצרים הכנסות וסתם מבזבזים זמן).
טריק אחד קטן –
שיישום שלו יוריד את ההסרות מהרשימה שלכם ב-40%
טכניקה פשוטה –
שתשפר את אחוזי הפתיחה של הדיוורים ב-30% באופן מיידי.
איך הופכים רשימה ש"עושה כאב ראש", לכזו "שעושה כסף" –
סיפור המקרה של מכללה מובילה, ששיפרנו את אחוזי הפתיחה של הדיוורים שלה ב-400%, ייצרנו יותר מעורבות מול הלקוחות והתחלנו לייצר הכנסות גבוהות מערוץ השיווק הזה.
תבניות ליישום כבר היום –
תבניות שימושיות שאפשר לעשות להן "העתק הדבק" ולשכפל את ההצלחה.
למי זה מתאים?
לאלה שמבינים שהתלות בפייסבוק מסוכנת לעתיד העסק שלהם, ורוצים לקדם ערוצי קידום עצמאיים
לבעלי רשימת תפוצה שמעוניינים לייצר עוד כסף מתוך הרשימה הקיימת, מבלי להגדיל את תקציב השיווק
לבעלי רשימת תפוצה המעוניינים להגדיל את אחוזי הפתיחה ב-50% לפחות
איך זה עובד?
בכל יום תקבלו מייל קצר עם כלי שימושי שתוכלו ליישם באופן מיידי
- 21 שיעורים ישר למייל
- טכניקות ליישום מיידי
- טמפלטים מוכנים לשימוש (העתק-הדבק)
מי אנחנו?
ווטסון היא סוכנות תוכן שמבינה אנשים.
אנחנו לא קבלני מילים ולא כותבים רק בשביל לכתוב,
אלא קבלני רגשות הבונים עבורך את החיבור ואת מערכת היחסים מול הקהל שלך.
היה זה איינשטיין שאמר:
"אין בי כישרון מיוחד, אבל יש בי הרבה סקרנות".
ווטסון שמה במרכז את ערך הסקרנות,
שאם לא הוא, לא היינו מתקדמים כאנושות.
אנחנו מאמינים שמערכות יחסים מבוססות דיוור הן חלק מהותי בעידן הנוכחי.
לכן, יצרנו מיני-קורס שמסייע לעסקים וחברות לחמם את הקשר עם הקהל
ולהפיק יותר מרשימת התפוצה שלהם.
בין אם המטרה היא לייצר יותר לידים ורכישות, לחמם את הלקוחות, לפתור התנגדויות מכירה –
אנחנו כאן בשבילך.
אם גם לך אכפת ממערכת היחסים עם הלקוחות שלך
ולא פחות חשוב מזה, יש לך רצון לייצר תוצאות טובות יותר מרשימת התפוצה שלך,
אנחנו מזמינים אותך להצטרף לקורס.
- 21 שיעורים ישר למייל
- טכניקות ליישום מיידי
- טמפלטים מוכנים לשימוש (העתק-הדבק)
© כל הזכויות שמורות לווטסון