אחרי שעזר ליותר מ-800 מורים פרטיים ולמעלה מ- 300 בעלי עסקים להפוך לעסקי פרימיום - עידו לדרמן (התקווה 6) מציג:

תכנית ליווי מקיפה

P.T - Premium Teacher

By Ido Lederman

להפוך למורה פרימיום מבוקש – שמביא 15-25 תלמידים איכותיים כל חודש
במחיר 200-300 ש"ח לשיעור שבועי

(בלי להתפשר על איכות התלמידים, בלי לפחד להעלות מחירים מחשש שתלמידים יעזבו, בלי להפוך לאיש שיווק ומכירות)

* ולהפסיק לרדוף אחרי תלמידים או להיות עמוס אבל בלי מספיק הכנסה ויציבות

מה יש לבוגרי התוכנית לומר:

"הרווח השעתי גדל כמעט פי 4
בזכות התוכנית של עידו!"

יובל דה לוי  

הכי הרבה תלמידים שהצלחתי להגיע זה  9 היום יש לי 15 קבוע (רק כי אני מגביל) ועשרות פניות חדשות כל חודש. כמישהו שגר ומלמד בקבוץ בצפון אני בשוק מזה!

אורן שירצקי

"בממוצע מגיעות אלי בסביבות 10 פניות בשבוע, 210  לשעה.. לפני חצי שנה זה היה 130 לשיעור

איתמר הורניק

"מ-6000 ל- 12000 הכפלתי את ההכנסות וזה בלי לעבוד הרבה, עבדתי 3 שעות ביום ממוצע"

דולב נירן 

"גדלתי מ-7 תלמידים למעל 25 ושכרתי עוד מורה שתעבוד תחתיי עם תלמידים שכבר אין לי מקום בשבילהם"

אברהם מצליח

" מ-5 תלמידים בקושי שמבטלים כל שני וחמישי עם 0 פניות חדשות, סגרתי תוך חודש 5 עסקות ב 900 ש"ח לחודש בתשלום מראש לחצי שנה. זה 225 ש"ח לשיעור! לחצי שנה קדימה!"

דני גנות 

הכלים שמקבלים בתוכנית P.T:

פוטנציאל הכנסה של 12,000-32,000 בחודש באופן קבוע (תלוי בכמות התלמידים שרוצים לקלוט).

קבלת תכנית אסטרטגית מקיפה מונחית יעדים לקידום בעסק בהווה ובעתיד.

למידת הדרך הנכונה להגדיל את כמות התלמידים ל15-25, בתוך פרק זמן קצר.

למידת טכניקת ניסוח הצעה בלתי ניתנת לסירוב שתגרום ללקוחות להגיד כן , בכמעט כל מחיר.

הבנה כיצד לשמור על כמות התלמידים ועל רמת הכנסה בריאה ויציבה לאורך זמן.

יצירת מנגנון לפניות איכותיות מלקוחות שמוכנים לשלם מראש.

הצטרפות לקהילת PTA, קבוצה הומוגנית שמורכבת מאנשים בעלי השקפת עולם דומה, כולם מורים פרטיים עם אתגרים משותפים, בה אפשר להרגיש בנוח לקבל ביקורת ולשתף בתהליך.

"נמאס לי לעבוד מסביב לשעון – בלי שנשאר לי זמן למשפחה וליצירת מוזיקה"
"האם התלמיד בכלל יגיע לשיעור הבא?"
"כל פעם שניסיתי להעלות מחירים – התלמידים פשוט עזבו"
"איך יכול להיות שהשקעתי כל כך הרבה שעות – ואני לא סוגר את החודש?"

אלו הם רק חלק מהמשפטים שאנחנו שומעים ממורים פרטיים רבים, שחווים יותר את הקשיים בתחום מאשר את החלקים היפים בו, שאולי כבר חשבו לעזוב את התחום לגמרי, ולמען האמת? זה מובן לחלוטין. חלק מהמורים הפרטיים בחרו בתחום כי הוא איפשר להם לפתח קריירה נוספת, אצל חלקם הלימוד הוא תחום הממלא את תחושת השליחות שלהם, אבל התמורה יחסית לשעות ולאנרגיה שהם משקיעים, פשוט לא שווה את זה.

והמציאות היא, שאצל חלק מהמורים הפרטיים – אולי אפילו עלתה המחשבה בנוגע לשינוי כיוון מקצועי, למרות שהם באמת אוהבים את התחום. אבל מה כבר אפשר לעשות? עם כל הרצון הטוב צריך בסוף החודש להביא מספיק כסף הביתה, אולי פשוט צריך לדעת מתי לוותר..

אבל מה אם  קיים פתרון פשוט? כזה שמגלה איך עם כמה התאמות פשוטות,אפשר:

ואיך אני יודע שקיים פתרון כזה? כי הייתי שם.

אברהם מצליח, מורה לגיטרה בס, מודיעין

"עליתי מ- 7 ל- 25 תלמידים - כמעט פי 4.."

דני גנות, מורה לפסנתר, חיפה

"המחיר כמעט הוכפל , סגרתי שעור ב- 300 ש"ח - לא היה כדבר!"

"אבל אני מוזיקאי,ועוד עם השכלה ונסיון בתחום, אני לא באמת צריך להטריד את עצמי עם ידע מהסוג הזה .."

ככה חשבתי לעצמי  תקופה ארוכה, תקופה מלאה בכעס ותסכול.

כמורים למוזיקה, אנחנו חווים חוסר קורלציה בין הכשרון והיכולת שלנו ברמה המקצועית, והכלים הרבים שבהם אנו יודעים להשתמש כדי ללמד אחרים, לבין התוצאות שלנו ברמה המסחרית.

אנחנו שולטים בתיאוריה מוזיקלית, אבל לא בשיווק, אנחנו יודעים לבנות סולמות ומודוסים, אבל לא לבנות עמוד נחיתה או תכנית עסקית. יש לנו ידע נרחב ורפרטואר של שיטות לימוד, אבל חסרה לנו הדרכה באיך לתכנן, להקים, לתפעל,לקדם, להרחיב ולמנף עסק קטן שהוא הסטודיו שלנו.

והאמת, שום דבר מזה לא באשמתנו! פשוט לא לימדו אותנו את הדברים האלו, לא באקדמיה, לא במכללות השונות, גם המורים הפרטיים שלנו למוזיקה לא חלקו איתנו את הידע הזה, לרוב גם לא טרחו לספר לנו שנצטרך לדעת אותם.

א' כי אין באמת מוסד לימוד שמכשיר מורים פרטיים באופן גלוי ומוצהר

ב' כנראה שפשוט ציפו שפשוט ניתקל בתלמידים ואיכשהו נסתדר.

אבל זה לא תמיד כל כך קל, לפעמים זה לוקח שנים ללמוד את הדברים האלה לבד, ולפעמים זה לא מגיע בכלל. והתוצאה היא שהשם שלנו בתור מורים פרטיים לא מגיע למספיק אוזניים, הטלפונים מהורים של תלמידים לא מגיעים בקצב מספיק גבוה ויציב, ולצערי(!) פעמים רבות זה מתבטא בכך שאנחנו לא מצליחים להגיע להכנסה גבוהה מספיק. גבוהה מספיק בשביל לפרנס את עצמנו ואת המשפחה שלנו בכבוד, שלא לדבר על להשקיע בהתפתחות שלנו כמוזיקאים עצמאיים.

עד שיום אחד נפל לי האסימון. ולפני שאספר מה גיליתי כאשר תפסתי אותו, אספר לכם קצת על עצמי.

מי אני?

עידו לדרמן, נעים מאוד 🙂 

איש משפחה, מוזיקאי (בסיסט), יזם, פריק של התפתחות אישית, ואחד שקשה לו להעיד על עצמו (אז תעריכו את המאמץ ☺ ) זכיתי להתעסק בדבר שאני הכי אוהב בעולם: מוזיקה.  עלתה בחלקי הזכות להיות הבסיסט של להקת 'התקווה 6', ולהשתתף במעל 1000 הופעות בארץ ובעולם, כולל אלבומי זהב,  פלייליסטים בגלגל"צ ועוד…

/ עם המשפחה המדהימה שלי. למי הם יותר דומים?

/ עם הלהקה של 'התקווה 6' מתוך עטיפת האלבום הראשון.

במקביל השלמתי תארים במנהל עסקים וכלכלה, נפלה בחלקי הזכות להקים עסקים בעולם המוזיקה במהלך השנים, אפילו עשו עליי כתבה מגניבה בחדשות: 

אז… מה הקשר ביני לבין הוראה פרטית?

מורה פרטי במשרה מלאה

הכל התחיל לפני כמה שנים, כשעזבתי את להקת 'התקווה 6'. רציתי לפנות יותר זמן למשפחה,  ולהתרכז בפרויקטים אישיים שלי בתחום המוזיקה ובכלל.

החלטתי שהאופציה הכי טובה עבורי, היא תחום השיעורים הפרטיים בנגינה. זה משהו שתמיד עשיתי באהבה גדולה מהצד, אבל החלטתי שזה יהפוך להיות מקור הפרנסה העיקרי שלי, האמנתי שזה יאפשר לי הרבה גמישות, זמן פנוי ופרנסה יציבה.

חשבתי שבגלל שניגנתי בלהקות מוכרות, זה יאפשר לי למצוא תלמידים יחסית בקלות, לכן הפעלתי קשרים, ובאמת בהתחלה הכל הלך חלק.

זה איפשר לי  להישאר קרוב לתחום המוזיקה, להתעסק באספקטים אחרים בקריירה שלי, כאשר ברקע כמובן הגעגוע לבמה לא פוסק לרגע כי לחיידק הבמה (בשונה מהקורונה) אין חיסון.

אבל הבעיה הייתה שזה עדיין פשוט לא הספיק.

לא יכולתי להחזיק ככה משפחה. הייתי חייב לעשות משהו

לאחר תקופה קצרה של עיסוק בתחום ההוראה הפרטית, מצאתי את עצמי  עובד סביב השעון… ומגיע בקושי ל4,000 ש"ח בחודש. לא יכולתי להחזיק משפחה עם שני ילדים ככה. זאת הייתה תחושת כישלון שאי אפשר לתאר. 

עברתי מלרדוף אחרי חלומות ללרדוף אחרי תלמידים… מעבר לתחושת הכישלון הצורמת, זאת התחושה הזאת שהמשפחה שלי תלויה בי, ואני פשוט מאכזב אותם.

הרגשתי שאני פשוט חייב למצוא פתרון, הרגשתי "רעב" אמיתי ליזום תהליך שיוציא אותי מהבור שנפלתי אליו.

חשבתי הרבה על לעזוב את התחום, אפילו חשבתי לעבוד בבנק, כמו שהוריי ייעדו לי לפני הרבה מאוד שנים, וכבר חיפשתי מקומות עבודה, אבל אני אפילו לא אפרסם את הסכומים שהציעו לי…

הבנתי שבשביל תוצאה אחרת, צריך לעשות דברים אחרת, חיפשתי דרך להרוויח יותר בפחות זמן עבודה, דרך לבחור את התלמידים שאיתם ארצה לעבוד (ולא להיות בחשש אם יגיעו לשיעור הבא) דרך שתשאיר לי גם זמן למשפחה וזמן ליצירה.

לכן התמקדתי בכל רגע פנוי – בלמידה אינטנסיבית של פסיכולוגיה שיווקית, תחום שתמיד ריתק אותי, אבל הפעם החלטתי להיכנס אליו ALL-IN, בצורה אבסולוטית.

אותו הלימוד והחיפוש הוביל אותי למפגש עם אסכולה חדשה של אנשי שיווק – צעירה וחדשנית, שמאמינה בתהליכים פשוטים ומדוייקים, דרכם נחשפתי לעקרונות הפסיכולוגיים ולשיווק ומכירות האותנטיים.

למדתי לעומק כיצד בנויה הנפש האנושית, מה מניע אנשים לפעולה, התחלתי ליישם את הכלים שרכשתי על התחום (היחיד) בו פעלתי באותה תקופה: למדתי כמה אנשים אוהבים לקנות, אבל לא אוהבים שמוכרים להם. התחלתי ליישם עקרונות פשוטים על תחום השיעורים הפרטיים, למשל עקרון" הצעה בלתי ניתנת לסירוב"- עזר לי להעלות מחירים מבלי שהתלמידים יברחו (מה שמאוד חששתי ממנו), להיפך- תלמידים רק הגיעו יותר. למשל הבנה בשיווק חכם – גרם לי להביא לקוחות מבלי להרגיש שאני מוכר להם ומבלי לרדוף אחריהם.

עם התוצאות הגיע גם ביטחון להקים עסקים נוספים, לכן בנוסף להיותי מורה פרטי למוזיקה, בנוסף לכך שבשלב זה כבר ייעצתי למורים פרטיים נוספים, הקמתי גם את חברת 'אינהאוס בנד', והשתתפתי בתכנית של משרד הכלכלה לסיוע לבעלי עסקים בתחום המוזיקה. הכל בזכות אותם כלים עוצמתיים של פסיכולוגיה שיווקית שלמדתי והטמעתי בכל צעד עסקי אליו פניתי.

וככה בהדרגה הצלחתי להגדיל את הרווחים שלי (עם הרבה ניסוי ותהייה) למחזורים של 7 ספרות בשנה!

"תיקח את ההזדמנות ללמוד מהטעויות שלך – תמצא את הגורם לטעות ותלמד ממנו. אל תנסה להיות מושלם, רק תהיה דוגמא מצוינת לבן אדם."

/ טוני רובינס

חברות להן נתתי ייעוצים ושירותים עסקיים:

מכללת PTA

/ קצת טעימות מהאירועים האחרונים של הקבוצה

עם התוצאות, הגיעו גם קולגות, חברים בתחום ומורים פרטיים שביקשו שאעזור להם לעבור את אותו התהליך ולאפשר להם לחוות את החופש מהדאגות הכספיות, להיות גאים במה שהם עושים ולהרגיש סיפוק, שקט וביטחון.

החלטתי יחד עם מנטורים ומורים נוספים שהכרתי במהלך הדרך העסקית שלי, להקים את מכללת PTA– PREMIUM TEACHER ACADEMY שהיא קבוצה של מדריכים ומנטורים בניהולי,כולם מתחום המוזיקה ותחום ההוראה הפרטית, שהוקמה ללוות מורים פרטיים במוזיקה בפרט, (אבל גם בעלי עסקים נוספים) ולסייע להם להגדיל את הרווחים שלהם בצורה אינטנסיבית, על ידי הטמעת כלים פשוטים אך עוצמתיים מתחום
הפסיכולוגיה השיווקית בעסק שלהם, וליווי פרקטי בשטח לצד למידת תיאוריות והבנה מאחורי כל תהליך. כי כשמבינים איך זה עובד, קל לשמר או לשפכל את זה.

עד היום כבר עזרנו למעל 300 מורים פרטיים למוזיקה להגדיל את ההכנסות משמעותית!
זה אפשרי גם עבורך.

*ולייצר לעצמי זמן לעשות עוד דברים שאני אוהב

אז איך עושים את זה?

איך הופכים למורה פרימיום עם יומן מלא (אבל לא מלא מדי), עם רווחים גדולים יותר, עם יותר שקט נפשי…
לפני כן, רק חשוב שנבין מה השגיאות שעושים רבים מהמורים הפרטיים, שגורמות לרובם בקושי להצליח לשרוד בתחום.

6 השגיאות הנפוצות שלנו כמורים פרטיים

מסתמכים רק על שיטת שיווק של פה לאוזן

ואפשר גם להבין למה הם עושים את זה. פניות פה לאוזן, אלו הם לרוב הפניות האיכותיות ביותר, שמביאות את הלקוחות הטובים ביותר, שלרוב גם פחות מתווכחים על מחירים ופחות צריך "לשכנע" אותם.
מהצד השני, מדובר בכמות מוגבלת (מאוד) של לקוחות ואי אפשר לבנות על זה הכנסה יציבה.

אך יש דרך אחרת, ,תכנית P.T, במהלכה לומדים איך אפשר לבנות מנגנון פשוט ואוטומטי שמושך אלינו פניות חמות של לקוחות בצורה שאנחנו יכולים לשלוט עליה כמו וסת טמפרטורה במזגן שאפשר להחליט מתי להעלות ומתי להוריד.

המורים שעברו את התכנית מעידים שהם לא מחכים יותר לתלמידים שיגיעו מפה לאוזן ובטח שלא רודפים יותר אחרי תלמידים ברשת , אלא מושכים את התלמידים אליהם בכמות, בתדירות ובאיכות שהם רוצים בדיוק, מבלי להשקיע מאמץ ומבלי להיות מכירתיים לשניה. 

נמצאים בחוסר וודאות תמידית אם התלמידים יגיעו לשיעור הבא (חוסר יציבות כלכלית)

הרבה פעמים תלמידים נכנסים לתחום למידת המוזיקה בלי להבין עד הסוף כמה תרגול, משמעת עצמית וסבלנות צריך בשביל ללמוד לנגן. לכן- כאשר יש פער בין איך שדמיינו שתהיה חווית לימוד הנגינה לבין מה שקורה בפועל- הרבה פעמים התלמיד מתייאש ומפסיק את השיעורים.

בתכנית  P.T לומדים איך למכור חבילה, לא שיעור בודד ואיך להגדיר יעדים ריאלים עם התלמידים, שיגביר אצלהם את תחושת ההצלחה והמתנה לשיעור הבא.

משתמשים בשיטות שיווק לא מספיק אפקטיביות

מורים פרטיים מסוימים עדיין תולים 'פליירים' על לוחות מודעות ומחכים ללקוח שיתקשר (ומחכים… ומחכים…) מורים פרטיים אחרים מפרסמים במאגרי מורים פרטיים ברשת וזה באמת עובד! אבל מביא תלמידים במחירים נמוכים שגרים קרוב ומגיעים ל 2-3 שיעורים. 

העניין הוא, שאנחנו כבר לא בשנת 2015 🙂 היום קהל היעד כבר לא מסתכל על מודעות, אלא המודעות מסתכלות על קהל היעד בצורה חכמה באופן שמותאם בדיוק ללקוח.

בתכנית P.T נלמד בדיוק איך לרתום את הכלי העוצמתי הזה לטובתנו וכיצד נוכל לפנות לתלמידים רלוונטים דרכו בצורה אוטומטית.

כמעט לא עושים פעולות שיווק יזומות ברשת (וגם אם כן לא בצורה מספיק אפקטיבית)

בנוסף לסעיף הקודם, מורים פרטיים רבים חוששים לחשוף את עצמם, או שמאמינים כי אם ישווקו את עצמם בשיווק דיגיטלי הם עלולים להצטייר כנואשים.

בתכנית P.T נדגים גישה אחרת גישה שתמחיש מדוע היום הדרך הכי אפקטיבית להגיע לקהל היעד היא דרך הדיגיטל. 

(דרך שהרוב מסבכים ללא צורך ומפספסים את שפע הלקוחות שמחכים להגיע אליהם בדרך הזו), כי ניתן לשלוט למי ההודעה תוצג כבר מראש. 

מפחדים לעלות מחירים מחשש שהתלמידים יעזבו לכן עובדים שעות רבות במחירי הפסד

מורים פרטיים רבים חוששים שאם יעלו את המחיר התלמידים פשוט יפנו לאופציה זולה יותר ולכן עובדים שעות רבות במחירי הפסד – שחיקה ופרנסה נמוכה (גם אני הייתי שם, ולא מעט זמן…)

בתכנית P.T נבין איך מנסחים לתלמידים קיימים הצעה שהם פשוט לא מסוגלים לסרב לה (ולא… אין קשר ל'סנדק' ☺️).
 אחת הדרכים לצורך ההמחשה, היא שמסבירים לתלמידים קיימים כי לתלמידים חדשים שמתחילים ללמוד המחיר עולה כבר כעת. אבל לתלמידים שכבר רשומים כמוהם המחיר  יישמר כהטבה ויעלה רק עוד 3 חודשים (לדוגמא).

מקבלים כל תלמיד

כמובן שאין דבר אישי מול אף תלמיד, אבל כאשר מקבלים מי שבא – לא מייצרים התמחות ולא ממתגים. ובאופן כללי, עובדים עם רמות שונות וקהלים שונים ופחות נהנים מהלימוד.

בתכנית P.T לומדים איך מייצרים התמחות ספציפית, מושכים קהל יעד מסויים, זה גורם לכך שהתלמידים שמגיעים מראש יודעים מה המטרה וזה יוצר תחום התמחות ויציבות.

אולי זה נשמע כמו מהלך שיצמצם את כמות הלקוחות, אבל בפועל נוכחים לגלות כי התמקדות בקהל יעד מסוים דווקא מושכת יותר אנשים ולא פחות.

4 אמונות מגבילות שפגעו גם כי כמורה פרטי

"אני לא בטוח ברמה המקצועית שלי…"

חלק מבוגרי תכנית P.T הגיעו לתוכנית עם חוסר ביטחון מקצועי לגבי היכולת שלהם, על סמך זה שלא מגיעים מספיק תלמידים.
מצד שני יש את הנושא של לקבל כמה שבאמת מגיע להם ולהוכיח לעצמם ולסביבה שהם שווים , שהמקצוע שלהם לגיטימי ושהם מסוגלים לפרנס את עצמם ואת המשפחה בכבוד.

בתהליך– הם גילו חוזקות ועוצמות שלא ידעו שקיימים בהם , גילו  יתרונות שנתפסים אצל התלמידים כ- גורמי משיכה מטורפים, הבינו  את הערך שלהם בצורה מדויקת, הבינו למה דווקא הם ולא מורים אחרים , הבינו מה אפשרי להשגה עבורם …. ואחרי שזה קורה,שום דבר לא יכל לעצור אותם  מלהשלים את המהפך – למורי פרימיום.

"ואם אני גר במקום נידח בלי הרבה אנשים?"

בוגרים רבים שלנו גרים במקומות מרוחקים ודלילים באוכלוסייה ועדיין מקבלים פניות מדי יום – זה קורה בזכות אפקט נטרול התחרות שהם למדו + מנגנון משיכת לקוחות חזק שהם בנו, שגורם גם לאנשים שגרים רחוק יותר לבחור ללמוד אצלם ע"פ מורים שגרים קרוב יותר.

כמו כן ,אנחנו מלמדים שיטות ללימוד מרחוק שגורמות ללקוחות לקבל ערך לא פחות גדול משיעור פרונטאלי ופעמים רבות להעדיף את הדרך הזו (ויש עוד כמה פתרונות יצירתיים.. אבל את זה תוכלו לגלות כבר שתתחילו ☺️).

"ניסיתי לשווק בעבר ולא הצלחתי אז למה שזה יעבוד לי ?"

 נכון, זה באמת קשה להאמין שהשיטה שלנו עובדת יותר טוב משיטות אחרות שנלמדות בקורסים שונים מטעם מוסדות מכובדים עם טייטלים שונים, וזה עוד יותר קשה להאמין שהשיטה שלנו היא גם פשוטה יותר מכל היתר. תכנית P.T היא לא עוד תוכנית לשיווק שבו לומדים תיאורייה וצריך לשנן מודלים משעממים
התכנית מבוססת על שיטות של המשווקים הטובים בעולם, כמו ראסל ברנסן, דן הנרי ודין גרזיוסי שמשתמשים בה על מנת לייצר מיליוני דולרים בכל יום בעסקים השונים שלהם. אנחנו למדנו מהם את השיטות (מחלקם באופן אישי!) , תרגמנו אותם לעברית ולקהל הישראלי, ניסינו אותם בעצמנו ונדהמנו מהתוצאות. הבנו שמה שמלמדים כאן כבר לא שייך למציאות המשתנה במהירות ושמי שילמד את השיטות האלה צפוי לקבל יתרון עצום על פני כל המתחרים שלו בזמן קצר מאוד – התוצאות של הבוגרים שלנו מדברות בעד עצמן.

יש מורים יותר טובים ממני באזור שלי אז למה שיבואו דווקא אלי וישלמו לי יותר?"

אחד העקרונות הראשונים שלומדים בתכנית P.T הוא "עקרון נטרול התחרות", שבו לומדים לעומק כיצד להציע לתלמיד האידיאלי הצעת ערך ייחודיתשתואמת בדיוק את מה שהוא רוצה.

הצעה זו תגרום לכך שהמורה יהיה בלתי ניתן להשוואה למורים אחרים בעיניי התלמידים

אביב, 27,קריית מוצקין, מורה לגיטרה

"אני לא מפסיק לקבל לידים!"

עדן לוי, 25,חיפה , מורה פרטי לדיג'יי והפקה אלקטרונית

"מכרתי שיעורים בהפקה אלקטרונית מראש ל3 חודשים"

* ולהפוך למורה פרטי פרימיום

ואיך זה נראה כשהופכים למורה פרימיום באמצעות תכנית P.T?

ביטחון כלכלי

רווחים שמספיקים גם לכסות את הוצאות משק הבית וגם מספיק כסף להשקיע במוזיקה. אפשר להתפרנס בכבוד.

זמן פנוי

לא נשחקים מעבודה, יש די זמן להשקיע ביצירה, אימון, משפחה ותחביבים נוספים (זוכרים שפעם היו כאלה?)

שקט נפשי

הידיעה מה יהיה בחודש הבא, לדעת שלא צריך לדאוג או לרדוף אחרי תלמידים כי יש סיסטם שמביא עבודה על-בסיס שוטף.

גאווה עצמית

תחושה הביטחון והגאווה במקצועיות חוזרת. מוכיחים לסביבה ובעיקר לעצמך- אפשר להתעסק במוזיקה ולהתפרנס יפה!

יותר מוטיבציה

כאשר מתעסקים במשהו שאוהבים ומרוויחים בהתאם, יש יותר אנרגיה ומוטיבציה להתפתח לתחומים חדשים וזה משפיע על כל תחומי החיים.

הבנק מתקשר!

אבל הפעם לא מ-חסוי-, אלא מנהל הבנק- רוצה להזמין אתכם דחוף לפגישה. מה יהיה באותה בפגישה? נשאיר לכם לגלות לבד… ☺️

5 שלבי השיטה שלנו

שלב 1 - פיצוח אסטרטגי

בשלב הראשון נפגש לפגישת אסטרטגיה שבה נבין את האיכויות הקיימות אצלכם ואת הבידול התחרותי שנוכל לייצר עבורכם. נבין מי קהל היעד שהכי כיף לכם לעבוד איתו ומקבל את הערך הגבוה ביותר, ונבין איך בדיוק מושכים את הקהל הזה ספציפית אליכם.

שלב 2 - תמחור ובניית השירות מחדש

בשלב השני נבין איך אנחנו מעלים את השווי של המוצרים שלכם.
נבדוק האם אפשר לשווק את השירות כ"חבילה" ולאו דווקא כשיעור פרטי בודד, האם נכון יותר עבורכם לשווק עבור יחידים או עבור קבוצות ומי קהל היעד האולטימטיבי עבורכם.

שלב 3 - בניית מנגנון שיווקי ממיר

בשלב השלישי נקים מערך שיווק דיגיטלי אוטומטי קל ופשוט לתפעול שלא גוזל יותר מכמה דקות בשבוע. באמצעות הידע המקצועי שלנו ואסטרטגיה נכונה שתתאים לאופי שלכם, מה שימכור את השירות שלכם בצורה הנכונה ביותר בדיגיטל, כך שתקבלו חשיפה אדירה לקהל היעד הרצוי שלכם– מה שיביא  לפניות מתלמידים חדשים ומכירות על בסיס קבוע.

שלב 4 - בניית מותג

נייצר מיתוג חזק ומהיר ברשת בעקבות הפרסום וההתמחות. מיתוג שהיה לוקח שנים לבנות בלי עזרת הרשת, אם בכלל. כל זאת בלי לעבוד קשה על לצלם ולערוך סרטוני ולהעלות כל היום טיפים וקטעי נגינה לרשת.

שלב 5 - סקיילינג והגדלה ותכנון לצעד הבא

בשלב החמישי נבדוק אפשרות הרחבה, "scale-ability", מונח שכל עסק מקטן עד גדול חייב להכיר. נבדוק אם יש אפשרות להתפתח לכיוונים נוספים, להגדיל את טווח הפעילות, כמובן לפי צורך ולפי אופי הפעילות.  שוב- אולי נשמע מילים גדולות, אבל לדוגמא בדיקות אפשרות להקים סדנאות לקבוצות ללימוד נגינה, או אולי שת"פים עם חברות. אלו מספר דוגמאות לאפשרויות התרחבות של עסק מסוג לימוד נגינה ☺️

אורן שירצקי , 40, קיבוץ לוחמי הגטאות , מורה פרטי לפסנתר

"עברתי מלמד 3-5 תלמידים בשבוע ללמד 15 בשבוע"

איתי, 45, מורה פרטי לתופים ובעל חדר חזרות , יבנה

"קיבלתי את המקצוע שלי בחזרה"

יובל דה לוי, מורה לפסנתר

"לא האמנתי שמלימוד פסנתר אני אעבור את המשכורת שהייתה לי בהייטק!"

דולב נירן, מורה לגיטרה, תל אביב

"תוך3 חודשים הכפלתי את העסק מ- 3 שעות עבודה ביום!"

תכנית ליווי מקיפה

P.T - Premium Teacher

By Ido Lederman

להפוך למורה פרימיום מבוקש – שמביא 15-25 תלמידים איכותיים כל חודש
במחיר 200-300 ש"ח לשיעור שבועי

(בלי להתפשר על איכות התלמידים, בלי לפחד להעלות מחירים מחשש שתלמידים יעזבו, בלי להפוך לאיש שיווק ומכירות)

מה אתם הולכים לקבל:

מנגנון אוטומטי להזרמת פניות איכותיות מלקוחות שמוכנים לשלם מראש.

שליטה בכמות ובאיכות התלמידים שרוצים לקלוט, ללא הסתמכות על "פה לאוזן".

גדילה במחירים ובהכנסות בצורה סיסטמטית וקבועה

יכולת סגירת עסקאות רווחיות יותר בתשלום מראש, מבלי לעבוד יותר קשה או יותר שעות.

חשיפה מטורפת לעסק שתהפוך אתכם למובילים בתחום

 צירוף לקהילת PTA
ההולכת וגדלה.

* ולהפסיק לרדוף אחרי תלמידים או להיות עמוס אבל בלי מספיק הכנסה ויציבות

מה כוללת תכנית P.T

סימון יעדים

בשלב זה תגובש מפת הדרכים איך להגיע לרמת ההכנסה הרצויה עבורך, שלב אחרי שלב, תוך לקיחה בחשבון מהם היעדים, התייעלות והכי חשוב- הנאה מהדרך ☺️.

תחילת עבודה

הטמעת האסטרטגיה ודרכי הפעולה בעסק שלך. הכל על ידי תרגול  ממוקד ויעיל, תוך ליווי מלא לכל אורך התהליך. הנושאים עליהם נעבוד:

  • יצירת מנגנון להזרמת פניות איכותיות מתלמידים חדשים באופן אוטומטי וללא דחיפה או מאמץ. 
  • הפעלה של הטכניקה שגורמת ללקוחות להגיד 'כן' כמעט בכל מחיר, מבלי להרגיש שמכרנו להם.
  • הבנה מעשית איך לפרוץ את "תקרת הזכוכית" של הרווחים והזמן שלכם.
  • הבנה בפלטפורמות נוספות בשיווק שלנו כגון 'Google' ו 'Youtube', מבלי להבין בשיווק דיגיטלי.
  • יצירת סרטונים שממגנטים תלמידים חדשים בצורה קלה וכייפית שנהנים לצלם.

פגישה שבועית

כל שבוע יתקיימו מפגשים אישיים בני 30 דקות עם צוות המנטורים של PTA שיעזור לך להשיג ודאות לתוצאות שאתה רוצה לייצר.

שבהם כל פעולה תימדד ותישקל. יוצגו דוחות אישיים ויתקבל פידבק שיקח את התוצאות של העסק לרמה הבאה של הביצוע. 

בסוף כל מפגש מקבלים משימות פרקטיות מונחות יעדים ומותאמת אישית לבעל העסק ליישום במהלך השבוע/חודש.

ליווי צמוד 25/8

אתה לא לבד יותר! ליוווי יומיומי על ידי המנטורים, מולם תוכל להתעדכן על התקדמות המשימות השבועיות ולקבל משוב ותמיכה.

בנוסף מצורפים לקבוצת 'Whatsapp' של התוכנית בה תהפכו להיות חלק מקהילה מגובשת שתגרום לכם להרגיש בבית.
בקהילה תמצאו שפה משותפת עם מורים פרטיים נוספים מלאי דרייב להצליח בדיוק כמוכם, שמחכים לעזור, לפרגן, לחלוק בדרך שלהם לפריצות דרך עסקיות ועם רצון גדול לעזור.
תוכלו להרים דגל,  לשתף ולקבל משוב (אם תרצו כמובן).
לקבל בוסט של מוטיבציה ואנרגיה ופתרון לכל ההתלבטויות

מעקב אחר יעדים

הופכים את המטרות שהגדרנו לתוצאות בשטח, עוקבים כי אכן היעדים מושגים בפרק הזמן הרצוי. הכל מנוהל על ידי בסיס נתונים אינטראקטיבי עם גישה נוחה למעקב שלכם ושל המנטורים כדי להיווכח שהכל עובד בקצב הנכון.

אם משהו לא עובד- מתקנים ⚒️
אם משהו כן עובד- מבינים בדיוק למה ומחזקים 👌

השתלבות בקהילת PTA

מרגע ההצטרפות לתוכנית מקבלים גישה לקהילת הבוגרים של PTA, בה ניתן לנהל דיונים עם מורים שעברו את התהליך והשיגו פריצות דרך משמעותיות, כמו כן מתקיימים לפעם לפעם מפגשי קהילה, הרצאות אורח, פעיליות, 'מאסטרמיינדים', גם פרונטלים וגם 'LIVE'.

 

ומה לגבי אנשים בלי ידע במחשבים בכלל?

אין שום בעיה, תכנית P.T מותאמת לטכנולוגים מתחילים, ללא שום ניסיון או רקע טכני, הכל ייילמד ממש מ0 שלב אחרי שלב. בנוסף כחלק מהתהליך מקבלים תמיכה טכנולוגית מלאה עם היועץ הטכנולוגי האישי לפתרון של כל אתגר. במפגשים שתוכלו לקבוע לעצמכם בזמנים שנוחים לכם  כל שבוע במהלך התהליך.

פרטי התוכנית

משך התכנית

3 חודשים.

מספר מפגשים

12 סדנאות למידה להטמעת האסטרטגיה החדשה בעסק +12 מפגשים אישיים למשוב על התקדמות בשטח + פגישה אסטרטגית לפיצוח ההזדמנות החדשה וליצירת מפת הדרכים להשגת המטרות האישיות שיקבעו. 

כמה זמן כל מפגש- סדנה

3 שעות , מפגשים אישיים: חצי שעה, אסטרטגיה : שעה.

סה"כ עד 4.5 שעות בשבוע. 

 

איפה

אצלך במחשב.

אופי התוכנית

 ליווי עסקי מונחה תוצאות עד הגעה ליעד הרצוי המוגדר בפגישת הפיצוח.

תמיכה וזמינות

 יומיומית בכל משך התוכנית.

תמיכה וזמינות

האחריות מתחלקת ל2:
• אפשרות יציאה אחרי 30 וקבלת החזר מלא בניכוי הוצאות רישום.
•בנוסף אחריות לתוצאה, אם לא הגעת / חזרת לנקודת המוצא עד שנה מתחילת התהליך, תוכל להשתתף בתכנית שוב  ללא עלות . 

חן תורג'מן,38,נס ציונה, מורה פרטי לתופים

"למכור 90 שיעורים בתשלום מראש זה משהו שלא חלמתי עליו!"

אוהד עוזרי, 35, מורה לפיתוח קול, ירושלים

"כשאתה אחראי להביא את הפרנסה לעצמך ואתה עושה את זה ביג טיים , אתה מלך העולם"

תכנית .P.T  נבנתה בסבלנות רבה עם דגש על כל פרט, מיועדת במיוחד למי שאין לו ניסיון בתחום השיווק כלל.

ממש כמו שמוזיקאי שם מולו לפעמים מחברת תווים כדי ללמוד איך לנגן שיר מסויים, ככה מקבלים חוברת הוראות לפיתוח העסק ברורה ומפורטת במיוחד לעסק שלכם, כדי שתגיעו בבטחה בדיוק ליעד שתרצו.

כמובן שבסוף תוכלו לנגן בלי מחברת תווים בכלל, כמו מנכ"לים מנוסים!

*ולנגן בפשטות לפי התווים

איך מצטרפים לתכנית P.T

משאירים פרטים

משאירים פרטים לקביעת שיחת התאמה.

בודקים התאמה

נחזור אליך טלפונית עד 24 שעות על מנת לוודא שהתוכנית באמת מתאימה לך. כמו שאנחנו מלמדים אותך להתחיל תהליך רק עם תלמידים שמתאים לך לעבוד איתם ויש לך את הערך הגבוה ביותר להביא עבורם, כך אנחנו גם מיישמים אצלנו בתוכנית. לכן לפני ההצטרפות לתכנית P.T נבחן התאמה בינינו ☺️..

מתחילים עבודה

מתחילים לעבוד ביחד עד שמגיעים ליעד שלך!

לפרטים נוספים, ושמירת המקום שלך במחזור הלימודים הקרוב

משאירים כאן פרטים ונחזור אליכם תוך 24 שעות

*ולהגדיל את הרווחים שלי מהמקצוע

* שימו לב ♥

נפתחה ההרשמה למחזור יוני 2022.
ההרשמה מוגבלת ל 15 משתתפים בלבד.

בונוסים

גישה למועדון הסגור של קהילת הבוגרים של PTA, בו מקבלים ליווי למשך שנה במפגשי Q&A ייחודים חינם

(שווי שעת ליווי עסקי בממוצע שווה 2,000 ש"ח)

גישה למפגש המאסטר-מיינד הפרונטלי/און ליין של PTA כדי שתוכלו להיות תמיד בשיא של החדשנות בתחום שלך ובעסקים.

*בהגשת מועמדות ולפי שיקול דעת המכללה

(מינ' 4 שעות – שווי ההשתתפות במפגש 4800 ש"ח +מע"מ) 

גישה חינם לכל החיים למאגר הסדנאות המוקלטות של קבוצת PTA,
מתעדכנת ללא הפסקה.

  כל החומרים של תכנית P.T יחד עם חומרים של תוכניות אחרות שהקבוצה מעבירה אם תרצו לצפות וללמוד לבד

(גישה בלעדית רק למשתתפי התוכנית, התכנים לא אפשריים לרכישה במכירה חיצונית)

תבניות שיווק ומכירה מוכנות (תבניות העתק הדבק שמביאות מכירות אינטנסיביות) + הדרכה על דרך השימוש בתבניות

(התבניות בשווי – 3200 ש"ח + מע"מ)

פגישת ייעוץ אסטרטגית לקידום הקריירה במוזיקה

ממי שהיה בחוד החנית של התעשייה במשך למעלה משני עשורים ושימש כיועץ הרשמי למוזיקאים של משרד הכלכלה.

(שווי 2000 ש"ח +מע"מ)

*כי מי לא אוהב מתנות? 🙂

בוגרי התוכנית מספרים

למי התוכנית מתאימה?

מי שבא מוכן לעבור תהליך ולהנות ממנו!

מי שמאמין בעצמו ובעסק שלו!

מי שמוכן ללמוד שיטות חדשות לשיווק וקידום העסק שלו, בפשטות.

מי שעובד בלית ברירה בעבודה שלא קשורה לתחום וחולם לעזוב אותה ולהתרכז בלעשות את מה שהוא אוהב וטוב בו !

אם אתם מזדהים, התכנית תתאים לכם מאוד.

למי התוכנית לא תתאים

אנשים שמחפשים סיבות 'למה לא' במקום לשאול 'איך כן'

אנשים שלא בטוחים שהם רוצים ללמד/להעביר ידע.

אנשים שלא מוכנים להיפתח לרעיונות חדשים.

*מתאים לי להרוויח יותר!

שאלות נפוצות

אין צורך בניסיון קודם. תכנית P.T נבנתה במיוחד עבור אנשים ללא רקע קודם בשיווק, ובמיוחד לאלה שלא אוהבים לשווק / לא אוהבים לפרסם את עצמם בדיגיטלכל מה שצריך זה לעקוב אחר הנחיות תכנית P.T לבניית מנגנון אוטומטי להזרמת לקוחות שתעשה את עבודת השיווק בשבילך.

תכנית P.T היא לא קורס בו אתה מקבל ידע ולא מיישם.  תכנית P.Tהיא תכנית 'ליווי מונחה תוצאות' שבה הדגש הוא על יישום והטמעת הידע בעסק שלך. כלומר- אנחנו לא מלמדים אותך שיטה ונעלמים למאחורי הקלעים  ☺️ אנחנו עושים את הפעולות תוך כדי הקורס ותוך כדי עבודה על העסק שלך.

כן! אנחנו בתכנית P.T לא מאמינים במכירות, אנחנו מאמינים במתן שירות לאנשים ולכן הלקוחות שלנו לא מרגישים שאנחנו מנסים 'למכור' להם, אלא שאנחנו מגיעים אליהם מתוך רצון כנה לפתח מערכת יחסים ולעזור ☺ .

כן! אם אתה עובד היום במשרה מלאה, אבל עדיין לא מרוויח את מה שאתה רוצה – תוכל ללמוד איך להעלות מחירים בקלות לתלמידים קיימים וחדשים ולהתחיל להרוויח הרבה יותר בפחות זמן עבודה.

כן! תכנית P.T נבנה במיוחד על מנת לעזור למורים למוזיקה להרוויח יותר בפחות זמן עבודה ולהימנע משחיקה. הרעיון הוא לייצר חופש בחירה עם מי, מתי ובכמה לעבוד בשביל לפנות יותר זמן לדברים החשובים באמת: פנאי עם המשפחה , פנאי ליצור ולהתאמן ופנאי לנפש .

כן! בנוסף לשיטת המכירות האותנטית שאנחנו מלמדים שלא מרגישה כמו מכירה מלמדים בתכנית P.T את עקרון ההיפוך שגורם לרב הלקוחות לנסות למכור לך את עצמם ולא להיפך.

לא בכל המקרים. כדי שהתהליך אכן יצליח , כדאי שיתקיימו שני תנאים:

  1. לבוא עם ביטחון בעצמך כמורה ובערך שיש לך לתת לתלמיד. (לא חייב להיות ביחס ישר לכמות הניסיון) 
  2. יש לך כבר הוכחה בשטח לכך שתלמידים מפיקים ערך מהשיעורים שלך ואוהבים ללמוד אצלך (מינימום – 5 תלמידים שלמדו 6 חודשים ויותר ). לעיתים אם האמונה והבטחון בערך חזקים מאוד , ניתן להצליח גם אם לא היו לך תלמידים עדיין . אך זה יצטרך להיבחן בשיחת ההתאמה שנקיים לאחר שתגיש מועמדות לקבלה לתהליך.

חד משמעית כן! התכנית נבנתה במיוחד עבור אנשים שאין להם זמן. בעזרת עקרון 'מינוף הזמן' , תוכל בתוך 3 חודשים בלבד למצוא את עצמך במקום שבו אתה עובד הרבה פחות ומרוויח יותר , כמו כן הזמן שהשקעת עד כה על גיוס תלמידים / אדמיניסטרציה /והתעסקות עם גבייה עומד להצטמצם משמעותית בזכות המודלים העסקיים ושיווקיים החדשניים והיעילים יותר שתטמיע בעסק שלך.

השנתיים האחרונות השפיעו על כל העסקים במדינה, לכן חשוב לעשות רק פעולות שיבטיחו קבלת תוצאות. תכנית P.T נבנתה כדי להבין תוצאות תוך כדי התהליך  ולוודא שכל משתתף מסיים אותה במצב כלכלי טוב  בהרבה מאשר זה שנכנס בו ועם היכולת לשמר ואף לשפר את המצב באופן עקבי.  לא רק בעסק הנוכחי,  אלא בכל עסק שיבחר לפתוח. מורים שעברו את התהליך משתפים שההוצאה החודשית על התהליך, הפכה במהרה לשולית בעיניהם ושהמדד להצלחה שלהם הפך במהרה ל'החזר החודשי על ההשקעה'.

אם הגעתם עד כאן…

הגעתם עד לכאן ועדיין מתלבטים? זה מובן לחלוטין, מדובר בצעד משמעותי להמשך הקריירה שלכם☺️אבל כנראה שלא הייתם מגיעים עד כאן אם מה שכתוב לא הזיז לכם משהו שם בפנים, אותו משהו שכבר הרבה זמן רוצה לעשות שינוי, כנראה שאתם כבר מבינים שאתם מעוניינים להתחיל תהליך חיובי, ולעשות צעד על מנת לשפר את הרווחים שלכם וההנאה שלכם מהתחום.

אז אם תרצו להתייעץ, לשאול שאלות, או סתם לשאול מה נשמע 😎 אנחנו נשמח לעזור ולענות על כל שאלה.

קחו כמה רגעים שרק צריך… ואולי גם תשאלו את עצמכם את השאלות הבאות:

  • האם ויתרתם על השאיפה להפוך למורים מצליחים למוזיקה?
  • האם אתם מוכנים לוותר על לייצר את פרנסה יציבה מהאהבה שלכם?
  • האם ויתרתם על הסיכוי לעבוד על המוזיקה שלכם בזמן שאתם עובדים ונהנים מללמד?
  • האם אתם מתכוונים להמשיך לעבוד בשכר זעום בקונסרבטוריונים ולפרנס אחרים במקום את עצמך?
  • כמה זמן אתם מוכנים שתלמידים ימשיכו לבטל לך שיעורים ולהבריז?
  • האם אתם מוכנים להיכנע לקולות שמספרים שאין כסף במוזיקה בארץ ושבחרתם בתחום הלא נכון?

התחרות בתחום לא עומדת לרדת בזמן הקרוב, אלא רק לעלות. 

מורים צעירים נכנסים לתחום כל הזמן, כאלו שנולדו לתוך הדיגיטל ומכירים את הטכנולוגיה כמו שהם מכירים את כף ידם (יותר טוב כנראה). האם אתה מוכנים לאפשר להם לדחוק אותכם עוד ועוד לשוליים להיאלץ להתפשר ללמד רק ילדים קטנים שההורים שלהם שלחו אותם לחוג?

התשובה לכל השאלות ברורה.אבל כשאתם בעצם בוחרים לא להחליט, אתם בעצם בוחרים שלא להשקיע בהתפתחות שלכם. חשבו כמה כסף וזמן יכולתם לחסוך, עם כמה שיטות פעולה פשוטות שתטמיעו בשיטת העבודה שלכם.

אז אם מעניין אתכם להתחיל להתפתח לכיוון חיובי הרבה יותר, תשאירו פרטים ונדבר בהקדם 😉

*לא מעוניין לבזבז זמן יקר!